کد خبر: ۲۰۷۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵ 06 April 2016


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از کشف کارگاه زیرزمینی تولید کره گیاهی تقلبی در کرج خبر داد.

علی‌اکبر مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌های این اداره در سال 95، برخورد با تولید و عرضه کالاهای بی‌کیفیت و تقلبی است که سلامت مردم را به خطر می‌اندازد.

وی افزود: متاسفانه برخی از افراد سودجو که هیچ توجهی به آثار خطرناک اقدامات خود ندارند، در محیط‌های غیر استاندارد، کالاهای تقلبی و بی‌کیفیتی را تولید کرده و با سوء استفاده از ناگاهی مردم، این کالاها را عرضه می‌کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز تصریح کرد: مصرف برخی از این اقلام به طور مستقیم بر سلامت و جان مردم اثر گذاشته و نمی‌توانیم از کنار این تخلف و جرم خطرناک به راحتی عبور کنیم.

مختاری گفت: در همین راستا با همکاری دستگاه‌ها مرتبط تیم‌های ویژه‌ای را تشکیل داده و در سال 95 تلاش بسیاری برای برخورد با متخلفان در این حوزه خواهیم داشت.

وی بیان داشت: به عنوان نمونه در روزهای اخیر و بر اساس گزارش‌های دریافتی از مردم، از فعالیت چند کارگاه غیر مجاز زیرزمینی مطلع شدیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز افزود: بلافاصله شعبه ویژه گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی این استان اقدام به بررسی گزارش‌های دریافتی کردند.

مختاری گفت: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد که عده‌ای با راه‌اندازی یک کارگاه غیرمجاز اقدام به تولید کره گیاهی تقلبی و عرضه آن در شهرستان کرج می‌کنند که بلافاصله کارگاه فوق پلمپ شد.

وی اظهار داشت: در همین مدت یک کارگاه تولید دستمال کاغذی غیر مجاز نیز شناسایی و برخورد قاطع و قانونی با این کارگاه نیز انجام شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز تصریح کرد: برای تحقق اهدافی که در این حوزه داریم، نیاز است که مردم همچنان همکاری و تعامل ویژه و نزدیکی با بازرسان این اداره و دستگاه‌های مرتبط داشته و مطمئن باشند که گزارش‌های آنها در کمترین زمان مورد بررسی و پیگیری قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار