دبیر ستاد اعتکاف شهرستان ملایر از فعالیت 40 مبلغ و مبلغه در مراسم معنوی اعتکاف این شهر خبر داد.
کد خبر: ۲۱۶۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵ 23 April 2016
دبیر ستاد اعتکاف شهرستان ملایر از فعالیت 40 مبلغ و مبلغه در مراسم معنوی اعتکاف این شهر خبر داد.

به گزارش فارس،حجت‌الاسلام محمد عباسی با اشاره به اینکه مراسم پرفیض اعتکاف همزمان با ایام‌البیض به مدت سه روز در شهرستان ملایر آغاز شده اظهار داشت: استقبال جوانان برای حضور در این مراسم معنوی بی‌نظیر بوده است.

وی به برنامه‌ریزهای انجام شده دبیرخانه ستاد اعتکاف ملایر با همکاری سازمان تبلیغات ملایر اشاره کرد و گفت: مراسم امسال اعتکاف در مسجد جامع برای خواهران و مسجد نبی اکرم (ص) ویژه برادران، در حال برگزاری است.

دبیر ستاد اعتکاف شهرستان ملایر بیان کرد: مسجد دانشگاه ملایر و مسجد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر نیز میزبان دانشجویان معتکف این دانشگاه‌ها در مراسم معنوی اعتکاف است.

وی افزود: مراسم اعتکاف در مسجد شهر سامن، دو مسجد در شهر ازندریان و در روستاها نیز مسجد روستای علی‌آباد دمق، روستای انوج، روستای اسلام‌آباد و روستای جوراب نیز در حال برگزاری است.

عباسی با بیان اینکه هزینه ثبت نام برای مراسم معنوی اعتکاف 35 هزار تومان بود، تصریح کرد: انتظار ما همکاری بیشتر مسئولان و نهادهای حمایت‌کننده از این طرح بود.

وی از همکاری 40 مبلغ و مبلغه در مراسم معنوی اعتکاف خبر داد و گفت: مبلغان با حضور در جمع معتکفان برنامه سخنرانی، برگزاری نماز جماعت، سلسله مباحث مختلف و پاسخگویی به سئوالات را برعهده دارند.

دبیر ستاد اعتکاف مردمی ملایر خواندن دعا و نماز، برگزاری محافل انس با قرآن، جشن ویژه برنامه میلاد حضرت علی (ع)، خواندن دعاهای ام‌داوود، زیارت عاشورا، صلوات، اعمال ویژه اعتکاف، برگزاری مسابقات فرهنگی و... را از جمله برنامه‌های اعتکاف برشمرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار