مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد از تقویت فشار آب لنده با اجرای مخزن یک‌هزار مترمکعبی با اعتبار 600 میلیون تومان خبر داد.
کد خبر: ۲۲۴۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸ 05 May 2016
سیدعلی لدنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به برنامه‌های آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد برای رفع مشکلات آب شهری در همه نقاط استان گفت: در بیشتر شهرستان‌های استان طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در حوزه آب و فاضلاب وجود دارد.

وی یکی از مشکلات را که آب و فاضلاب با آن روبروست موضوع بحران آب و خشکسالی‌های چند سال اخیر ذکر کرد و افزود: بر همین اساس بیش از پیش به همراهی و تعامل مردم با مجموعه آب و فاضلاب نیازمندیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: مردم باید همزمان با آغاز فصل گرما و در فصلی که بارندگی وجود ندارد با خادمان خود در آب و فاضلاب همکاری لازم را داشته باشند و در مصرف بهینه آب ما را یاری دهند.

لدنی مصرف بهینه آب را با کم مصرف کردن دو مقوله جدا از هم دانست و تصریح کرد: باید از طریق رسانه‌ها به خصوص رسانه ملی فرهنگ‌سازی بهینه برای مصرف آب داشته باشیم.

وی در ادامه به عملیات اجرای طرح‌های عمرانی حوزه آب اشاره کرد و ادامه داد: در شهرستان لنده یکی از این طرح‌ها ساخت مخزن یک‌هزار متر مکعبی خواهد بود.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد افزود: این پروژه کمک زیادی به تقویت فشار آب آشامیدنی شهر لنده خواهد کرد و اعتبارات آن 600 میلیون تومان است.

لدنی خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن این طرح توسط آب و فاضلاب شهری در استان کهگیلویه و بویراحمد جمعیتی افزون بر 17 هزار نفر زیرپوشش قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: در صورت تأمین و تخصیص اعتبارات طرح‌ها و پروژه‌های بیشتری را در استان تکمیل کرده و به بهره‌برداری خواهیم رساند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار