رئیس هیئت قایقرانی خراسان‌رضوی گفت: متاسفانه شهرداری همانند سال‌های گذشته همکاری نمی‌کند در گذشته در پارک ملت و بوستان کوهسنگی و سطح آب استخرها و برکه‌ها تمرین داشتیم اما چندسالی است که ورود قایقرانان ممنوع شده است.
کد خبر: ۲۲۹۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲ 14 May 2016

به گزارش تابناك رضوي، محمد ارزانی‌ممقانی با بيان اين مطلب، اظهار كرد: وضعیت قایقرانی در چند سال گذشته بسیار بحرانی بود به‌طوری که تعداد بازیکنان این رشته به انگشتان دست هم نمی‌رسید.

وی افزود: در این چند ماهی که به هیئت قایقرانی آمده‌ام تصمیم گرفتم از صفر شروع کنم، با این تفکر که تا به امروز در استان رشته قایقرانی نداشتیم چرا که ورزشکاران قدیمی و صاحب نام این رشته همه کنار رفته‌اند، از طرفی در سال‌های گذشته حتی استعدادیابی هم صورت نگرفته است.

ارزانی ممقانی تصریح کرد: متاسفانه در سال‌های اخیر پشتوانه‌سازی صورت نگرفته اما در حال حاضر با همکاری آموزش و پرورش بحث استعدادیابی را شروع کرده‌ایم، ضمن اینکه هیئت‌های شهرستان‌هایی که در گذشته تعطیل شده بودند مجدد راه‌اندازی می‌شوند.

رئیس هیئت قایقرانی خراسان رضوی با بیان اینکه چند پایگاه قایقرانی در استان ایجاد شده گفت: پایگاه چالیدره و فریمان شروع به کار کرده‌اند، شهرداری شاندیز نیز به‌دنبال ایجاد پایگاه در این شهرستان هستند.

وی عنوان کرد: تمام تلاشمان را در هیئت قایقرانی می‌کنیم تا قایقرانی استان به روزهای اوج 9 سال پیش برگردد به ویژه در بخش بانوان و کاناپلو که قهرمان کشور بودیم و امیدواریم بتوانیم سال آینده چند ملی پوش از استان خراسان رضوی داشته باشیم.

ارزانی درباره عدم همکاری شهرداری با هیئت قایقرانی اظهار داشت: متاسفانه شهرداری همانند سال‌های گذشته همکاری نمی‌کند در گذشته در پارک ملت و بوستان کوهسنگی و سطح آب استخرها و برکه‌ها تمرین داشتیم اما چندسالی است که ورود قایقرانان ممنوع شده است. توسعه ورزش همگانی استان نیازمند همت تمامی نهادها و دستگاه‌ها است اما متاسفانه شهرداری به فکر توسعه ورزش همگانی نیست.

رئیس هیئت قایقرانی خراسان رضوی بیان کرد: در گذشته تمرینات قایقرانان در استخر کوثر بود اما چندسالی است که در اختیار هیئت نجات غریق است و قایقرانان استخری برای تمرینات خود ندارند به همین دلیل به سد چالیدره می‌رویم، ضمن اینکه در مرحله گرفتن مجوز از سد طرق نیز هستیم.

وی افزود: اداره‌کل ورزش و جوانان قول مساعد داده تا استخر شهید رضویان در اول گلشهر در اختیار هیئت قایقرانی قرار بگیرد البته این استخر بسیار قدیمی است اما اداره کل تمام توانش را گذاشته تا بتواند این استخر را در اختیار هیئت قایقرانی قرار دهد.

ارزانی تصریح کرد: بازیکنان باید هیئت را بسازند چرا‌که روسای هیئت‌ها یک دوره هستند و می‌روند اما ورزشکاران همیشه ماندگار هستند بنابراین باید ورزشکاران قایقران استان با ورزش آشتی کنند.

رئیس هیئت قایقرانی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: به‌دنبال اسپانسر هستیم اما عملکرد قایقرانی در سال‌های گذشته خوب نبوده و اسپانسرها ضرر کرده‌اند، متاسفانه ما ورزشی‌ها اسپانسر را فقط به چشم پول می‌بینیم و در مقابل تعهدمان کاری برایشان انجام نمی‌دهیم به همین دلیل امروز اسپانسرها کمتر اعتماد می‌کنند.

منبع:‌ تسنيم


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار