مفهوم سازی بر اساس منابع قرآنی و روایی زمینه ساز و از ضرورت‌های تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه است.
کد خبر: ۲۳۴۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳ 24 May 2016
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: مفهوم سازی بر اساس منابع قرآنی و روایی زمینه ساز و از ضرورت‌های تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه است.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام علی دشتکی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه اتاق فکر تحقق شعار سال اظهار داشت: فرهنگ سازی در توفیق و ماندگاری حرکات و اقدامات نقش مؤثری دارد.

وی افزود: استفاده از ظرفیت اماکن دینی و مذهبی مساجد و بهره گیری از توانمندی‌های اقشار تأثیر گذار ازجمله روحانیون، هیئات مذهبی، مداحان، فعالان قرآنی و فرهنگی و بانوان در مفهوم سازی و نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی در جامعه مؤثر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان سازماندهی گروههای تخصصی و اماکن تاثیرگذار و ساختار سازی و فعال کردن آنها را به عنوان بازوان توانمند فرهنگی از اولویت‌های مفهوم سازی برشمرد.

حجت‌الاسلام علی دشتکی افزود: باید جلسات اتاق فکر شعار سال با توجه ویژه به ظرفیت‌ها و توانمندی ها و با محور قرار دادن اقتصاد مقاومتی راهکارهای عملی را پس از بررسی کارشناسانه ارائه کند.

وی توجه به کادر سازی تبلیغی و تبیینی از بین مبلغین و مبلغات، برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی و عمومی و انجام کار فرهنگی با نگاه تبیینی و نهادینه سازی در راستای مصرف تولیدات داخلی و توجه دادن اقشار مختلف جامعه به سبک زندگی اسلامی را ضروری برشمرد.

حجت‌الاسلام علی دشتکی گفت: با تصمیم اعضاء اتاق فکر از هفته آینده زمینه‌های اجرایی با برنامه ریزی صورت گرفته مهیا شده و گام های اولیه برداشته خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار