مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:
امسال رشد فضای پهنای باند، سرویس‌های ارزش افزوده و توسعه و تجهیز وسایل مورد نیاز مخابراتی برای شهرهای بزرگ، کوچک، متوسط و روستاها از برنامه‌های شرکت مخابرات ایران است.
کد خبر: ۲۳۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴ 16 April 2015
به گزارش تابناک گیلان از رشت، کاظم ابراهیمی صدرآبادی ظهر امروز در مراسم افتتاح 86 پروژه مخابراتی گیلان با اشاره به توسعه آی‌.سی.تی در کشور اظهار کرد: امسال رشد فضای پهنای باند، سرویس‌های ارزش افزوده و توسعه و تجهیز وسایل مورد نیاز مخابراتی برای شهرهای بزرگ، کوچک، متوسط و روستاها از برنامه‌های شرکت مخابرات ایران است.

وی بر افزایش امکانات مخابراتی در روستاها تاکید کرد و افزود: امسال توسعه استفاده از خدمات مختلف مخابراتی از اولویت‌های شرکت مخابرات ایران است.

ابراهیمی صدرآبادی از سرمایه‌گذاری 2 هزار میلیارد تومانی در بخش تلفن ثابت در کشور در سال 94 خبر داد و بیان کرد: خدمات الکترونیکی با توجه به گستردگی در بخش‌های مختلف جایگاه ویژه‌ای در برنامه‌های کلان توسعه‌ای پیدا کرده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از واگذاری 50 درصد از سهام این شرکت به بخش خصوصی خبر داد و تصریح کرد: تجهیزات شرکت مخابرات ایران از منابع داخلی تامین می‌شود.

وی افزایش پهنای باند و توسعه تکنولوژی ارتباطات نسل پنجم را از برنامه‌های شرکت مخابرات ایران دانست و خاطرنشان کرد: توسعه شبکه دیتا از دیگر اولویت‌های شرکت مخابرات ایران است.

در مراسم مذکور 86 پروژه مخابراتی گیلان با سرمایه‌گذاری 291 میلیارد ریالی به بهره‌برداری رسید.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار