فرمانده انتظامی استان البرز خبر داد
فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 80 فقره نسخه جعلی داروهای کمیاب در این استان خبر داد. سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: پلیس البرز درپی اطلاع بیمه تأمین اجتماعی این استان مبنی براینکه چندین فقره نسخه داروهای کمیاب با امضا و مهر یک پزشک خاص به بیمه ارجاع شده است ، و این موضوع مورد تردید کارشناسان قرار و به صورت ویژه در دستور کارآگاهان قرار گرفت.
کد خبر: ۲۳۹۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵ 01 June 2016

وی افزود: با پیگیری‌های پلیس آگاهی استان البرز، یک خانم با نسخه داروهای کمیاب در یکی از داروخانه‌های کرج دستگیر شد و پس از انتقال به اداره آگاهی لب به اعتراف گشود.
سردار کامرانی صالح خاطرنشان کرد: که این خانم در اعترافات خود اذعان داشته که این برگه‌ها را از یکی از بستگان خود تهیه کرده است که پلیس با ردیابی و کار اطلاعاتی 6 نفر که در این موضوع دخالت داشتند را دستگیر کرد.
وی گفت: این متهمان در بازجویی‌های تکمیلی اعتراف کردند که با جعل مهر و امضای یک دکتر متخصص و جعل دفترچه با تبانی چندین داروخانه در کرج این نسخه‌ها را تحویل و در ازای آن پوشک بچه، شیر خشک و و سایل بهداشتی دریافت می‌کردیم.
این مسؤول بیان داشت: این متهمان اضافه کردند که صاحبان داروخانه نیز با توجه به اینکه مقداری از داروهای کمیاب توسط بیمه پرداخت می‌شود آن‌ها را به بیمه ارسال تا مبالغی را دریافت کنند.
وی افزود: متهمان با اعتراف 80 فقره کلاهبرداری به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضایی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار