مدیر عامل بنیاد برکت ازساخت25مدرسه توسط این نهاد دراستان ایلام خبرداد.
کد خبر: ۲۳۹۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰ 02 June 2016

مدیر عامل بنیاد برکت ازساخت25مدرسه توسط این نهاد دراستان ایلام خبرداد.

 به گزارش تابناک ایلام؛عارف نوروزی در جمع مردم شهرستان چرداول در شهر سرابله اظهار کرد: هفت طرح توانمند سازی اقتصادی با حجم سرمایه‌گذاری 630 میلیارد ریالی و ایجاد سه هزار و 920 فرصت شغلی در این استان با مشارکت کار آفرینان برای توسعه فعالیت های اقتصادی و اشتغال زایی توسط بنیاد برکت اجرا شده است.

وی افزود: در استان ایلام 25 مدرسه با 151 کلاس درس و اعتباری بالغ بر 135 میلیارد ریال توسط بنیاد برکت ساخته شده که از این تعداد، 17 مدرسه افتتاح شده و هشت مدرسه دیگر نیز در حال تکمیل شدن هستند.

نوروزی با بیان اینکه رسالت بنیاد برکت در این حوزه ها تمام نشده و ادامه دارد، تاکید کرد: تمام تلاش خود را تا حل مشکل فضاهای آموزشی به ویژه در مناطق محروم ادامه می دهیم.

وی همچنین از ساخت 9 باب مسجد در مناطق محروم استان ایلام نیز خبر داد و گفت: در این استان 11 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 284 میلیارد ریال در راستای ساخت مراکز علمی و خانه های بهداشت عملیاتی و اجرا شده است.

نوروزی یادآور شد: در 11روستای محروم استان ایلام سه هزار و 680 نفر با پنج میلیارد ریال با مشارکت بنیاد برکت تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند.

مدیر عامل بنیاد برکت از دیگر اقدام های انجام شده در استان ایلام را تحت حمایت قرار دادن یک هزار یتیم و پرداخت مستمری و بیمه سلامت آنان، پرداخت 10 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در زمینه مسکن، ازدواج به 308 نفر و حمایت از 219 نفر از زوج های جوان که مشکل ناباروری داشتند، اعلام کرد.

وی حجم اقدام ها و سرمایه‌گذاری های بنیاد برکت در استان ایلام را تاکنون بیش از 800 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: مهمترین برنامه این بنیاد سرمایه‌گذاری بیش از یک هزار میلیارد ریالی و اجرای طرح‌های اقتصادی و توانمندسازی در راستای اشتغال و طرح اقتصاد مقاومتی در این استان است.

فرماندار شهرستان چرداول نیز در این آیین گفت: بیش از 60 درصد فضاهای آموزشی این شهرستان به ویژه در مناطق محروم هلیلان و زاگرس فرسوده هستند و نیازمند کمک و مشارکت بنیاد برکت برای نوسازی، تجهیز، ساخت و تعمیر این فضاها هستیم.

رئیس ستاد اجرایی و مدیرعامل بنیاد برکت عصر چهارشنبه وارد استان ایلام شده و در نخستین مرحله از سفر خود به شهرستان چرداول رفتند و از طرح های عمرانی و آموزشی بنیاد در این شهرستان بازدید کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار