ربات تلگرام هوشمند، محتوای قرآن را در فضای مجازی در اختیار بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن قرار می‌دهد.
کد خبر: ۲۴۸۱۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲ 19 June 2016
به گزارش «تابناک یزد»،علی خدابخشی، مسوول محتوای بخش رسانه‌های دیجیتال نمایشگاه قرآن  گفت: ربات ارایه‌شده دارای سامانه ارتباطی، ترتیل قرآن، دعاهای مخصوص ماه رمضان، احادیث و دانسته های قرآنی و داستان‌های قرآنی برای کودکان و بزرگسالان است.

وی افزود: این ربات تلگرام قابلیت برگزاری مسابقات قرآنی را برای کاربران فراهم کرده است. بازدیدکنندگان می‌توانند با حضور در غرفه مربوطه واقع در سالن رسانه‌های دیجیتال نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به کانال تلگرامی این ربات تلگرام با عنوان @kalam khoda_bot متصل شوند و از خدمات آن استفاده کنند.

خدابخشی یادآور شد: ربات تلگرام هوشمند با عنوان «کلام خدا» توسط مرکز فرهنگی دیجیتال آراد یزد طراحی شده است که این مرکز زیر نظر شبکه ملی فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و تاکنون توانسته سامانه‌های آموزشی، نرم‌افزار طب سنتی، ربات آموزشی و محصولات مشابه را در فضای نرم افزاری و مجازی ارایه دهد.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «به سوی فهم قرآن» از ٢٤ خرداد ماه تا هشتم تیر ماه مصادف با ٧ تا ٢٢ ماه مبارک رمضان به مدت ١٦ روز در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) از ساعت ١٨ الی ٢٣:٣٠ برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار