این روزها هنرمندان سراسر کشور به‌ویژه استان یزد در تکاپوی تهیه اثر و شرکت در جشنواره فیلم رضوی که در مردادماه به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود، هستند.
کد خبر: ۲۴۸۹۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹ 20 June 2016
به گزارش «تابناک یزد»،یازدهمین جشنواره فیلم کوتاه رضوی ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در یزد برگزار خواهد شد لذا هنرمندان در حال تهیه آثار برای حضور در این جشنواره هستند.
«اثر انگشت» محمد مجلل در جشنواره رضوی  
فیلم داستانی «اثر انگشت» نوشته حسین روشن بخش و کارگردانی محمد مجلل برای شرکت در جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی یزد کلید خورد.
تکاپوی هنرمندان برای شرکت در جشنواره فیلم رضوی یزد
ساخت این فیلم در روستای مبارکه تفت و با حضور عوامل زیر شروع شده است، دستیار کارگردان علی حماسی، تصویربردار احسان دادرس، طراح صحنه و لباس ابوالفضل سلیمی دربرزی، بازیگردان سعید شهریار، مدیر تولید سید مجید هاشمی، صدابردار جمال دهقان، طراح گریم محمد هدایتی، عکاس امیر جلالی، بازیگران محمد جباری، ناصر سروی، چوبینه، محمدرضا زبرجدی، فرهاد عالم، ستاره توانگر، زرکش و ...
این فیلم از سری تولیدات مورد حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد است که جزو کاروان فیلم‌های یازدهمین جشنواره فیلم‌های کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد خواهد بود.
«بازبینی» در راه رسیدن به یازدهمین جشنواره فیلم کوتاه رضوی  
فیلم کوتاه داستانی بازبینی به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‎کنندگی مهران طحانی پور به مدت دو دقیقه و ده ثانیه در حال آماده شدن برای حضور در یازدهمین جشنواره فیلم کوتاه رضوی یزد است.
تکاپوی هنرمندان برای شرکت در جشنواره فیلم رضوی یزد

داستان فیلم در رابطه با همسری است که می‌خواهد برای شوهر خود تولدی کوچیک بگیرد و او را به نوعی غافلگیر کند اما در این میان تاخیر  پیک موتوری باعث می‌شود تمام برنامه‌ها بهم بخورد و...
عوامل فیلم عبارتند از تصویر و تدوین جاوید مهریزی زاده، صدابردار جمال دهقان، عکاس باربد سلیمی دربرزی، بازیگران سید هادی آقابزرگی. سهیلا ستوده نیا. ابوالفضل سلیمی دربرزی.
«یاد یادگاری خاکریزها» در یازدهمین جشنواره فیلم کوتاه رضوی یزد 
مستند یاد یادگاری خاکریزها به نویسندگی و کارگردانی موسی صدفی به یازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه، مستند و داستانی رضوی یزد ارسال شده است.
تکاپوی هنرمندان برای شرکت در جشنواره فیلم رضوی یزد
این مستند ۳۸ دقیقه‌ای روایت چندین جوان دانشجو است که بدون علاقه به سفر جنوب راهی سفر راهیان نور می‌شوند و در طی سفر ناراضی هستند ولی در ادامه به مناطق جنگی  می‌روند در این فیلم صحنه‌هایی از مناطق جنگی امروز و همان منطقه در زمان جنگ نمایش داده می‌شود.
سایر عوامل فیلم عبارتند از تصویربردار موسی صدفی، حسین رضایی فرد، امین حسین علیپور، صدابردار سیدعلی مدنی،  تدوین موسی صدفی.
«امید به زندگی» در یازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی یزد
فیلم کوتاه داستانی امید به زندگی به نویسندگی و کارگردانی موسی صدفی به یازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه، مستند و داستانی رضوی یزد ارسال شده است.
تکاپوی هنرمندان برای شرکت در جشنواره فیلم رضوی یزد
این فیلم ۲۰ دقیقه‌ای داستان پسر جوان معلولی را تصادف می‌کند که بر اثر تصادف از ناحیه پا  آسیب دیده  همراه با مادر پیرش در روستا زندگی می‌کند و مادر جهت امرار معاش در بازار سبزی محلی می‌فروشد. یک شب مادر سر سجاده نماز از امام رضا شفا پسرش را می‌خواهد فردای آن روز مادر در خانه دچار سکته قلبی می‌شود و فرزند معلول برای اینکه همسایه‌ها را خبر کند تمام تلاش خود را برای رفتن به بیرون انجام می‌دهد و ...
سایر عوامل عبارتند از تصویر بردارن موسی صدفی و علی محمد اقبالدار، صدابردار مرتضی چراغی، مدیرتولید مصطفی فرد، تدوین موسی صدفی، عکاس و دوربین پشت صحنه مصطفی فرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار