مدیرکل اداره کتابخانه‌های عمومی استان همدان از نقد کشوری کتاب «من زنده‌ام» نوشته «معصومه آباد» در 16 بهمن ماه خبر داد.
کد خبر: ۲۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰ 03 February 2015

مدیرکل اداره کتابخانه‌های عمومی استان همدان از نقد کشوری کتاب «من زنده‌ام» نوشته «معصومه آباد» در 16 بهمن ماه خبر داد.

ارشاد استعدادی  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از همدان از نقد کشوری کتاب «من زنده‌ام» در روز پنجشنبه 16 آبان ماه خبر داد و اظهار کرد: نقد این کتاب با حضور نویسنده کتاب در خانه معلمان همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: نقد کتاب «من زنده‌ام» با موضوع خاطرات دوران چهار سال اسارت خانم معصومه آباد در زندان‌های رژیم صدام، به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود.

مدیرکل اداره کتابخانه‌های عمومی همدان هدف از برگزاری این نقد کشوری را اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی نسل امروز با فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس برشمرد و عنوان کرد: مخاطبین برنامه نقد کتاب عموم مردم، فعالان کتابخانه‌ای استان، آزادگان، نویسندگان، جامعه بسیج پزشکی و دیگر نهادها هستند.

وی از برپایی غرفه فروش کتاب، برپایی نمایشگاه کتاب و خدمات کتابخانه‌های عمومی در حاشیه این مراسم نقد خبر داد و گفت: نویسنده این کتاب شخصیتی فرهنگی ـ سیاسی دارد که با حضور خود در جلسه نقد، خاطرات ناگفته خود از دوران اسارت را می‌تواند بیان کند.

استعدادی با اشاره به اینکه این کتاب خاطرات اسارت یک زن است عنوان کرد: کتاب «من زنده‌ام» بعد از کتاب «دا» پرتیراژترین کتاب است که مورد تقدیر رهبر قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این نقد با همکاری اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزی برگزار می‌شود، در ادامه سخنان خود از برگزاری 30 نقد دیگر در دهه فجر در استان خبر داد و گفت: با برگزاری نقدهای دهه فجر تعداد نقد استان از ابتدای سال تا کنون به 140 نقد می‌‎رسد که نشان از رشد سه برابری در مقایسه با سال گذشته دارد.

مدیرکل اداره کتابخانه‌های عمومی استان همدان هدف از برگزاری نقدهای مختلف در طول سال را در راستای پویایی کتابخانه‌ها و آشنا شدن مخاطبان با کتاب‌های مختلف دانست و افزود: در نقد کتاب‌ها ساختار و محتوای کتاب مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و با توجه به مناسبت‌های مختلف موضوعات نقدها تغییر می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار