مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین از کاهش 10 درصدی مرگ و میر ناشی از حوادث مربوط به مصرف گاز طبیعی خبر داد.
کد خبر: ۲۵۸۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶ 12 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین، مهندس اسماعیل مفرد بوشهری در توضیح مطلب فوق اظهار داشت: درسال 94 مرگ و میر ناشی از حوادث مربوط به گاز طبیعی اعم از گاز گرفتگی، انفجار و آتش سوزی نسبت به سال 93 حدود 10 %  کاهش یافته است. وی بیان داشت در سال 94 متاسفانه 8 نفر از هم استانی های عزیزمان به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی در مصرف گاز جان خود را از دست دادند که 4 مورد مربوط به مسمومیت ناشی از گاز منوکسید کربن و 4 مورد ناشی از انفجار و آتش سوزی بوده است. وی مجموع حوادث مرتبط با مصرف گاز طبیعی در سال 94 را  46  حادثه اعلام کرد که متاسفانه 8 نفر فوتی و 16 نفر مصدوم داشته است.

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین در ادامه افزود خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته توسط واحدهای HSE  و روابط عمومی اقدامات موثری در زمینه فرهنگ سازی در مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی صورت گرفته است که امیدواریم با تمهیدات پیش بینی شده مبنی بر ارتقاء سطح اطلاع رسانی از طریق رسانه ها و حضور در مدارس و مساجد بتوانیم حوادث ناشی از مصرف گاز را به حداقل برسانیم.

بوشهری ضمن تشکر از مشترکین گاز در استان قزوین بخاطر توجه ویژه به مصرف ایمن و بهینه گاز گفت: امیدواریم با صرفه جویی هرچه بیشتر مردم عزیز در مصرف گازو همچنین رعایت نکات ایمنی نه تنها در حفظ این سرمایه ملی کوشا باشیم بلکه بدون خطر و حادثه بتوانیم از این نعمت الهی بهره مند شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار