تابناک: هرچند در این زمینه به برخی دستگاه های مرتبط در شهرداری اصفهان انتقاداتی نیز وارد است چراکه آنگونه که باید و در خور شان اصفهان است هوای اصفهان را نداشته اند اما به هر روی این اقدام جمالی نژاد توانسته به یک الگوی کاربردی برای کلانشهرهای کشور تبدیل شود.
کد خبر: ۲۷۴۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱ 09 August 2016
تابناک اصفهان: طرح سه شنبه های بدون خودرو در اصفهان چند هفته ای است که در شهر اصفهان اجرایی شده است و در ادامه این طرح هفته گذشته، خیابان چهارباغ عباسی اصفهان، بدون خودرو از افرادی که با دوچرخه به این خیابان می آمدند، استقبال کرد.

سه شنبه های بدون خودرو با وجودی در شهر اصفهان اجرایی می شود که شهردار اصفهان خود شخصا پیگیر اجرای این طرح است و خود نیز از نخستین افرادی بود که با دوچرخه این طرح را به مرحله عملیاتی رساند. هرچند در این زمینه به برخی دستگاه های مرتبط در شهرداری اصفهان انتقاداتی نیز وارد است چراکه آنگونه که باید و در خور شان اصفهان است هوای اصفهان را نداشته اند اما به هر روی این اقدام جمالی نژاد توانسته به یک الگوی کاربردی برای کلانشهرهای کشور تبدیل شود.

حالا و در حالی که این طرح به گوش همه مردم اصفهان و حتی کشور رسیده است، سه شنبه بدون خودروی این هفته فضایی معنوی دارد؛ مراسم استقبال از خادمان و پرچم متبرک حرم رضوی از ساعت 18:30در پیاده‌راه چهارباغ عباسی برگزار می شود.

همنوایی صلوات خاصه امام رضا (ع)، خاطره‌گویی، دیدار با مردم و رونمایی از پرچم مقدس حرم رضوی از برنامه های کاروان سفیران آفتاب است.

با توجه به اینکه در هفته دهه کرامت قرار داریم انتظار می رود این طرح این هفته با شور و خاصی خاص در چهارباغ عباسی اجرایی شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :