رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مهران گفت:غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا در امامزاده سید حسن(ع) و برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی توسط سازمان ها و دستگاه های مختلف از دیگر برنامه های گرامیداشت سالروز ورود آزادگان است.
کد خبر: ۲۷۸۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵ 16 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛محمد خضری با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری برنامه های سالروز ورود آزادگان در مهران اعلام کرد: این برنامه ها 26 مرداد ماه سالروز ورود آزادگان به میهن با حضور آزادگان سرافراز و خانواده های شان برگزار می شود.

وی افزود: تکریم و تجلیل از آزادگان دستگاه های اجرایی شهرستان، ساماندهی برنامه دیدار از آزادگان و خانواده های آنان در قالب طرح سپاس و برگزاری مراسم یادواره و تجلیل از آزادگان از جمله برنامه های تدوین شده در این روز است.

خضری ادامه داد: غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا در امامزاده سید حسن(ع) و برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی توسط سازمان ها و دستگاه های مختلف از دیگر برنامه های گرامیداشت سالروز ورود آزادگان است.

وی یادآور شد: همه ما نیاز داریم از خاطرات و تجربیات آزادگان که پیام آوران واقعی آزادگی بودند برای فردای بهتر جامعه استفاده کنیم.
17 آزاده سرافراز در شهرستان مهران اقامت دارند، شهرستان مرزی مهران در 85 کیلومتری جنوب غرب ایلام قرار دارد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار