در این آیین با قدردانی از خدمات خیدان جواهری، نجف پور افشار به عنوان معاون فرماندار ملکشاهی معرفی شد.
کد خبر: ۲۷۹۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲ 17 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛فرماندار ملکشاهی روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه معاون فرمانداری گفت: تغییر و تحول امری عادی است و همه ما در هر پست و مقامی باید برای خدمتگذاری به مردم و رفع مشکلات آنها تلاش کنیم.

حسینعلی موسوی اظهار کرد: مسئولیت ها ابزار خدمت هستند و تلاش صادقانه و بدون شائبه برای حل مشکلات مردم ماندگار است.

وی افزود: همدلی و هم افزایی در دستگاه های دولتی مهمترین عامل پیشرفت است و تلاش مدیران و کارکنان در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار است.

فرماندار ملکشاهی با بیان اینکه مردم پشتوانه اصلی نظام و دولت هستند، گفت: مدیران اجرایی با صداقت و تلاش بی وقفه اعتماد مردم را به نظام و دولت جلب کنند.

موسوی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید خدمات ارزشمندی در تمامی حوزه های اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی داشته است که بایستی این خدمات برای مردم بازگو و بیان شود.

وی یکی از شاخص ترین دستاوردهای این دولت را برجام دانست و اظهار کرد: بعد از این توافق تاریخی کشور در مسیر توسعه و عمران و پیشرفت همه جانبه قرار گرفته است، بعضی افراد با گرایش خاص سیاسی مغرضانه این خدمات را نادیده گرفته و غیرمنصانه علیه دولت و شخص رئیس جمهور به عنوان دومین شخصیت عالی کشور موضع گیری می کنند.

موسوی تأکید کرد: اتحاد و همدلی در کشور تنها راه توسعه و پیشرفت است و همه بایستی در راستای منافع عمومی مردم و مصلحت کشور حرکت نمایند.

در این آیین با قدردانی از خدمات خیدان جواهری، نجف پور افشار به عنوان معاون فرماندار ملکشاهی معرفی شد.

پور افشار سابقه 18 سال فعالیت در وزارت کشور بعنوان کارشناس اجتماعی و انتخابات دارد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار