تولید محصول با کیفیت و ارزان یکی از شاخص های ویژه این واحد تولیدی است و باید گفت این شاخص مهم سبب گردیده است تا شرکت پگاه خوزستان برند محبوب کشور به شمارآید.
کد خبر: ۲۸۶۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰ 28 August 2016
مدیرعامل شرکت شیر پگاه خوزستان در حاشیه سومین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: تلاش شبانه روزی همه کارکنان زحمتکش این مجموعه سبب گردید تا شرکت شیر پگاه خوزستان به دلیل تولید محصولات با کیفیت برتر، منتخب دریافت تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان گردد.

علی خلیلی در ادامه گفت: شرکت پگاه خوزستان به عنوان یکی از شرکت های هلدینگ صنایع غذایی، دارویی و کشاورزی صندوق بازنشستگی کشوری، استراتژی ویژه ای را در جهت رشد رونق اقتصادی برای خود تعریف نموده است. براساس این استراتژی افزایش کیفیت و بازارپسندی محصولات زمانی محقق می گردد که حمایت از حقوق مصرف کننده سرلوحه این واحد تولیدی قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت شیر پگاه خوزستان تصریح کرد: شرکت پگاه خوزستان علاوه براینکه در زمینه های ارتقاء کیفی و کمی محصولات تلاش های بسیاری را مبذول داشته است، در خصوص دارایی و پرداخت به موقع مالیات نیز به عنوان واحد نمونه کشوری شناخته شده است و همین عامل سبب گردیده تا بتواند جایگاه ویژه ای را در سطح کشور کسب نماید و امروز به عنوان برند محبوب شناخته شود.

خلیلی اذعان کرد: شرکت پگاه خوزستان در افق بیست ساله استراتژی توسعه خود، افزایش شاخص  های کیفی و کمی محصولات را در دستور کار شرکت قرار داده است تا بتواند از این طریق امنیت و سلامت مصرف کننده را مانند قبل تضمین و پشتیبانی نماید.  

وی افزود: با وجود اینکه در استان خوزستان کمبود شیر با کیفیت مطلوب وجود دارد، اما شرکت پگاه خوزستان با تلاش ویژه خود سعی نموده است تا شیر با کیفیت را از استان های فارس و اصفهان وارد و کمبود موجود را به بهترین نحو جبران کند، زیرا از این طریق است شیر با کیفیت عالی در اختیار مردم قرار می گیرد.  

خلیلی اظهار کرد: اگر در خصوص واردات شیر از سایر استان ها اقدامی صورت نگیرد شرکت پگاه خوزستان هیچ وقت قادر به ارائه محصول با کفیت نخواهد بود. لازم به ذکر است واردات شیر سبب گردیده تا قیمت تمام شده محصولات پگاه خوزستان بالا باشد و شرکت از حاشیه ی سود کمتری برخوردار باشد. به دلیل آن که حفظ کیفیت محصولات و تضمین سلامت مصرف کنندگان از اولویت های ویژه شرکت پگاه خوزستان به شمار می آید، این واحد حاضر شده است تا با کرایه حمل بسیار بالا شیر را به عنوان ماده اولیه از استان های همجوار وارد نماید تا از این طریق محصولات لبنی با کیفیت در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.  

مدیرعامل شرکت شیر پگاه خوزستان درخصوص استاندارد سازی محصولات این شرکت گفت: شرکت پگاه خوزستان توانسته است برای 12 گروه از محصولات خود مهر استاندارد اخذ نماید. بر طبق آمار به دست آمده شرکت پگاه خوزستان بیشترین مهر استاندارد را برای محصولات خود در میان سایر برندهای لبنی موجود در کشور دارا می باشد. 

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه دارا بود پروانه ساخت یکی از شاخص های اصلی برندهای برتر دنیا به شمار می آید باید گفت شرکت پگاه خوزستان برای تمامی محصولات خود پروانه ساخت دارد و همین عامل سبب موفقیت های چشمگیر شرکت پگاه خوزستان در سطح کشور شده است.

خلیلی اذعان کرد: شرکت پگاه خوزستان علاوه بر اینکه برای تمامی محصولات خود دارای استانداردهای کیفی ملی و استانی است، اخذ استانداردهای بین المللی را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرعامل شرکت شیر پگاه خوزستان در خصوص راهبردهای کلان شرکت در جهت توسعه پایدار و حفظ کیفیت محصولات اظهار کرد: ترغیب دامداران استان خوزستان به تولید شیر با کیفیت برتر از استراتژی های مهم این این شرکت به شمار می آید. با اجرایی شدن این طرح علاوه براینکه واردات شیر از سایر استان ها متوقف می شود سلامت مواد اولیه و سلامت مصرف کننده نیز به خوبی محقق می گردد.

خلیلی افزود: یکی از افتخارات مهم شرکت پگاه خوزستان این است که برای تمامی دهک های جامعه محصول با کیفیت تولید می کند. تولید محصول با کیفیت و ارزان یکی از شاخص های ویژه این واحد تولیدی است و باید گفت این شاخص مهم سبب گردیده است تا شرکت پگاه خوزستان برند محبوب کشور به شمارآید.   


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار