وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان به دلیل شرکت و حمایت در برگزاری هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد تقدیر بعمل آورد.
کد خبر: ۲۸۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹ 28 April 2015
به گزارش تابناک یزد؛ علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی تقدیرنامه ای از مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان بدلیل همکاری و حمایت در برگزاری هرچه بهتر هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد, قدر دانی نمود.

در بخشی از این تقدیرنامه, که طی مراسمی با حضور علی غیاثی ندوشن مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به محمدرضا رضایی نژاد اهدا گردید آمده است: اینک در هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان یزد به پاس همراهی و مشارکت شما فرهیخته گرامی در برپایی این رویداد بزرگ فرهنگی و تلاش در مسیر نشر فرهنگ کتاب و کتابخوانی این لوح سپاس را تقدیم میداریم. عزت و سربلندی جنابعالی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمائیم.

همچنین استاندار یزد نیز با تقدیر نامه ای از فعالیت های فرهنگی گروه تعاونی پیشگامان تقدیر و تشکر کرد.

در پیام سید محمد میرمحمدی آمده است:رخداد بزرگ فرهنگی هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب در دارالعلم ودارالعباده یزد که در اسفند ماه سال 93برگزار شد موجی از شورونشاط به مطالعه و آموختن را برانگیخت و عاشقان و دوستداران کتاب و دانش را به کتاب و کتابخوانی کشاندوصاحب نظران و اندیشمندان استانی را گردهم جمع کرده و جریانی از سازندگی و دانایی را با خویش به ارمغان آوردوما همه این خوبی ها وارزش هارا مدیون کسانی می دانیم که با تعهد و عشق زمینه ساز برپایی آن شدندو درمساعدت مالی و پشتیبانی دریغ نورزیدند.لذاازجنابعالی که در این امر خیرپیشقدم بوده اید تقدیرو تشکر می نمایم و برایتان از خداوندبهارآفرین درسال جدیدتوفیق و سلامتی و سربلندی آرزو می کنم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار