اولین ناهماهنگی های در یک رویداد مهم
دبیرکل کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد:شهرداری یاسوج حتی یک تصویر از شهدا در شهر نصب نکرده است و همه تصاویر نصب شده کار خود کنگره ملی شهدا است.
کد خبر: ۲۹۴۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴ 12 September 2016
کنگره ملی شهدا قرار است از 11 مهرماه و با حضور میهمانانی از جمله،محسن رضایی،علی لاریجانی ، فانی وزیر آموزش و پرورش و برخی دیگر از مقامات کشوری و لشکری در شهر یاسوج برگزار شود. در همین راستا جلسات متعددی در مرکز استان کهگیلویه با محوریت کنگره ملی شهدا برگزار شده است بلکه بتوان با تقسیم کار و هزینه ها، این کنگره با آبرومندی کامل و در شان شهدا برگزار شود.
در آخرین جلسه این کنگره که در قالب شورای اداری استان در یاسوج برگزار شد ، هر کدام از مسئولین استانی و شهرستانی ، قول بر عهده گرفتن بخشی از کارها و هزینه ها را دادند و آنچه خروجی این جلسه بود ، اطمینان استاندار ، دبیر کل کنگره ملی شهدا و نماینده ولی فقیه در استان از زمینه سازی خوب برای برگزاری این کنگره بوده است.
آیا شهرداری یاسوج، تعهدات خود در خصوص کنگره ملی شهدا را انجام نمی دهد؟ 
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،در جدیدترین اظهار نظر ،دبیرکل کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از عمل نکردن یکی از دستگاه ها به وعده های خود خبر داد و گفت: شهدا متعلق به هیچ نهادی نیستند و برای برگزاری کنگره آبرومند نیازمند همکاری همه ادارات و نهادها هستیم.

ستاد کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد، در این خصوص توضیح داد:سردار یدالله بوعلی در جلسه کمیته اجلاسیه شهدای استان با اشاره به اینکه چندین بار شهرداری یاسوج در جلسات مختلف قول های زیادی در مورد همکاری و نصب المان و تندیس دفاع مقدس داده است، افزود: متاسفانه هیچ کدام از وعده ها هنوز محقق نشده است.
آیا شهرداری یاسوج، تعهدات خود در خصوص کنگره ملی شهدا را انجام نمی دهد؟
وی با بیان اینکه ضعیف ترین نهاد یا سازمان که در این مدت با کنگره شهدای استان همکاری نداشته، شهرداری یاسوج است، اظهار داشت: شهدا که متعق به سپاه یا بنیاد شهید نیستند، متعلق به همه هستند و باید در این رابطه همه همکاری داشته باشند.

دبیرکل کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: شهرداری یاسوج هر کاری که انجام داده در راستای فعالیت های خودشان بوده است و ربطی به کنگره شهدا ندارد.
آیا شهرداری یاسوج، تعهدات خود در خصوص کنگره ملی شهدا را انجام نمی دهد؟
وی با بیان اینکه شهرداری یاسوج حتی یک تصویر از شهدا در شهر نصب نکرده است، تصریح کرد: تمامی تصاویر توسط خود کنگره شهدا نصب شده است.
لزوم تعامل بین کمیته فرهنگی و ادارات
سردار بوعلی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه باید تعامل لازم بین کمیته فرهنگی و ادارات در حوزه فضا سازی وجود داشته باشد، تصریح کرد: اگر این فضا سازی به سمت ماندگاری نیز انجام شود بهتر خواهد بود.

دبیرکل کنگره ملی شهدای استان با اشاره به اینکه باید تمامی آزادگان، رزمندگان، جانبازان و خانواده های شهدا در روزهای اجلاسیه حضور داشته باشند، ادامه داد: باید یک تقسیم بندی خوب در این زمنیه انجام شود تا خدایی ناکرده کسی از قلم نیافتد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
عباس علیپور جهان ابادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
سلام و ادب و احترام
1ـ ساخت تندیس دریاسوج 150 میلیون تومان هزینه برای شهرداری دارد آیا شهدا راضی می شوند این پول خرج تندیس شود با توجه به اینکه شهرداری با مشکل مالی روبه روست .
2ـ هم اینکه شهرداری اجازه داده شما تصاویز شهدا را نصب کنید آیاهمکاری نیست .
3ـ شهدا تاج سر ما هستن اما همین شماها درجلسه شورای برنامه ریزی رای به مخالفت با تخصیص بودجه به شهرداری آنهم نه برای خودش بلکه عمران شهر دادید .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
اینکه روی برنامه ی مربوط به شهدا اینگونه بحث رسانه ای بوجود بیاد خوب نیست و اگر مسئولی قولی داده به آن عمل کند تا موضوعی که مربوط به شهداست وارد اینگونه مباحث نشود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار