یادواره 72 شهید حوزه مقاومت بسیج فجر مهریز با عنوان لاله‌های عاشورایی در خورمیز علیا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۹۵۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱ 14 September 2016

به گزارش تابناک یزد،دبیر یادواره لاله‌های عاشورایی مهریز  از برگزاری یادواره 72 شهید حوزه مقاومت بسیج فجر مهریز با عنوان لاله‌های عاشورایی در خورمیز علیا خبر داد و اظهار داشت: یادواره 72 شهید حوزه مقاومت بسیج فجر شهرستان مهریز چهارشنبه 24 و پنج‌شنبه 25 شهریورماه جاری در حسینیه اعظم خورمیز علیا برگزار می‌شود.

علی حیدری با اشاره به حضور شهید زنده حجت‌الاسلام محمد صادقی به عنوان سخنران و سردار شعبانی جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین(ع) به عنوان راوی در شب اول و سخنران و راوی برجسته کشوری سیره شهدا، حجت‌الاسلام حسین جوشقانیان و مداحی مداح کشوری حاج رضا نبوی در شب دوم این یادواره عنوان کرد: اجرای این مراسم را گروه فرهنگی فدک یزد برعهده دارد.

وی، برگزاری یادواره‌های شهدا را دارای نقش مهمی در ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه دانست و بیان کرد: ضرورت دارد که فرهنگ ایثار و شهادت بیش از پیش در جامعه نهادینه شود.

حیدری با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ شهدا در جامعه ضروری است، تأکید کرد: جوانان امروز جامعه باید با فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهدا در جنگ تحمیلی آشنا شوند تا بتوانند آنها را سرلوحه و سرمشق خود قرار دهند.

وی با دعوت از مردم سراسر استان برای حضور در این یادواره ادامه داد: امنیت امروز جامعه در پی فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهدا ایجاد شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار