جشنواره پیوند آسمانی در روز سه شنبه مورخ 23 شهریور ماه در محل سالن ولایت سازمان تبلبغات اسلامی گستان با حضور مسئولین و جمع کثیری از مردم برگزار شد
کد خبر: ۲۹۵۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰ 14 September 2016
جشنواره پیوندآسمانی در روز سه شنبه مورخ 23 شهریور ماه در محل سالن ولایت سازمان تبلبغات اسلامی استان با حضور مسئولین و جمع کثیری از مردم برگزار شد.

متقی معاونت فرهنگی و امور جوانان استان در این مراسم گفت: هر ساله با پایان هفته ازدواج جشنواره پیوند آسمانی با هدف تجلیل از خادمین, خیرین, زوجین جوان موفق شامل: ( زوجین ورزشکار, کارگر, عشایری و معلول) بانکهای برتر در ارائه تسهیلات به زوجین جوان, مراکز مشاوره فعال در آموزش زوجین و دستگاههای فعال در حوزه ترویج فرهنگ ازدواج اسلامی, آسان, آگاهانه و پایدار, نویسندگان کتب و محققین حوزه ازدواج و.... برگزار می گردد.

در ادامه دکتر بختیاری سعید از اساتید دانشگاه و ریاست سازمان نظام روانشناختی استان به مواردی در زمینه استحکام زندگی زناشویی اشاره و به حاضرین توصیه کرد, زوجین در زندگی با یکدیگر دوست باشند و با عشق ورزی و صداقت رفتار و گفتار به یکدیگر , در جهت تقویت بنیان خانواده گام بردارند. ایشان از داشتن صبر و شکیبایی زوجین در دوام و ایجاد گرمی خانواده ها به عنوان یک اصل مهم یاد کرد.

موسیقی زنده توسط گروهی از هنرمندان جوان گرگانی به اجرا در آمد که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت و در پایان 50 نفر از مدعوین مورد تجلیل قرار گرفته و به هر یک از آنها لوح سپاس و هدایایی اعطاء شد.

 شایان ذکر است این جشنواره با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان , اداره ورزش و جوانان گرگان , اداره کل تبلیغات اسلامی استان و همکاری موسسه سیراندیشان روشن گرگان از سازمانهای مردم نهاد جوانان برگزار گردید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار