کد خبر: ۲۹۸۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳ 18 September 2016

به گزارش تابناک یزد،رئیس هیات‌مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر، به منظور ارزیابی عملکرد و بررسی میزان منابع، مصارف و مطالبات بانکی، از مدیریت شعب استان یزد بازدید کرد.

 ارزیابی آمار عملکردی شعب استان در حوزه بازاریابی و جذب منابع، تخصیص بهینه منابع، بررسی نحوه پیگیری شعب در وصول مطالبات، مطالعه در خصوص پتانسیل‌های موجود و عملکرد ستاد و شعب در جذب منابع پایدار از جمله اهداف این بازدیدها بود.

در این سفر، رئیس هیات‌مدیره بانک علاوه بر بازدید از شعبه مرکزی و دوایر ستادی مدیریت شعب استان یزد از شعب شهید رجایی، بعثت، نواب صفوی، میبد، طالقانی و باجه مریم آباد بازدید کرد.

محسن پدرام، رئیس هیات‌مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر، در بازدید از شعب این استان ضمن تاکید بر رعایت اصول مشتری‌مداری گفت: باید با تلاش بیشتر و ایجاد تعامل بهتر، برنامه‌ریزی مدون و مناسبی برای معرفی و تشریح خدمات بانک به مردم و سازمان‌ها و نهادهای مختلف صورت پذیرد.

رییس هیات‌مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افزود: برگزاری جلسات مستمر با مشتریان و شرکت‌ها به منظور تبلیغ و ارایه سرویس‌های مختلف بانکی با هدف جذب منابع بیشتر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و کمیته بازاریابی استان باید در این امر مهم، اهتمام ورزد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار