حاشیه های بی پایان یک عزل
این روزها اتفاقات عجیب وغریبی در سیستم سیاسی واجرایی استان ایلام به وقوع می پیوندد که دست کمی از اقدامات عجیب وغریب دوبت سابق که به اقدامات "احمدی نژادی" شهره اند ندارد
کد خبر: ۳۱۹۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲ 29 October 2016
تابناک ایلام:: برکسی پوشیده نیست که دولت یازدهم با چندشعار و کلید واژه مهم، سکان کشور را دردست گرفت ،کلیدی که قرار بود قفلهای متعدد اقتصادی ،سیاسی ،رفاهی و....را بازکند ،تدبیری که آمده بود با درایت ،بر اقدامات نسنجیده وشعاری دولت سابق خط بطلان کشیده وامید رخت بر بسته از جامعه را بازگرداند ومهمتراینکه فله ای مدیر نیاورد وبا داس هم مدیر درو نکند!!
 
دور از انصاف است که اگر بسیاری از اقدامات سیاسی واقتصادی ، خصوصا در حوزه سیاست خارجی را که منجر به بازگشت آرامش به جامعه شده  است را نادیده انگاشته وبا سیاه نمایی همه اقدامات دولت را زیرسوال برده ولا اقل آنها را نبینیم! 
 
اما مهمترین ابزاری که می تواند سیاستهای دولت را درکشور پیاده نموده وبه نوعی بالهای دولت در تبیین واجرایی شدن سیاستهای مختلف آن نقش آفرینی کند،مدیران دستگاههای اجرایی وسیاسی در استانها وشهرستانها می باشند که خط مقدم اجرای برنامه ها وسیاستهای دولت محسوب می شوند.
 
بی شک هراندازه که دولت در راس هرم شعار سر داده ومدعی ایجاد تغییر در کشور باشد، اما ابزارها وبالهای اجرایی آن در استانها وشهرستان ساز دیگریبنوازند  !این شعارها رنگ باخته وجامعه نیز بصورت ملموس اثرات شعارها را احساس نکرده واینجاست این ظن در میان توده ها تقویت می یابد که همه دولتها فقط  بلدندخوب شعار دهند !!
 
این روزها اتفاقات عجیب وغریبی در سیستم سیاسی واجرایی استان ایلام به وقوع می پیوندد که دست کمی از اقدامات عجیب وغریب دولت سابق که به اقدامات "احمدی نژادی" شهره اند ندارد ،باید بگوییم مدیران اجرایی برخی از شهرستانهای استان نظیر مهران ،بعنوان پیشانی اقتصادی وفرهنگی  استان با اقدامات احمدی نژادی خود، در حوزه مدیریت اجرایی گویا در تلاشند روح مهروزری !اسلاف خود را دراین شهرستان زنده نگهدارند !واحتمالا ماموریت هم همین باشد!
 
از سویی وقتیکه بخشدار مرکزی شهرستان مهران درمقابل بخشی از اقدامات نسنجیده وخارج از عرف مدیریتی فرماندار ایستادگی می کند در آنی به سرنوشت وزیر امور خارجه در حال ماموریت احمدی نژاد دچار می شود ! ودرحالیکه هنوز حکم عزل «رحیم خدارحمی»به وی ابلاغ نشده ،شبانه حکم بخشداری مرکزی به نام «ایرج فرجی» صادر و همزمان با شروع ساعت کاری ،میز بخشداری مرکزی دوبخشدار را در پشت خود می بیند.
 
از سویی دیگر امروز شنبه (هشتم آبانماه)گویا قرار است درجلسه شورای اداری این شهرستان مراسم تودیع ومعارفه بخشداران سابق وجدید برگزار شود اما در اقدام عجیب دیگری مشاهده می شود که بخشدار سابق حتی به مراسم تودیع ومعارفه دعوت نشده است.
 
رحیم خدارحمی بخشدار معزول مهران دراین زمینه به خبرنگار تابناک گفت:امروز عجیب ترین مراسم تودیع ومعارفه درمهران برگزار شد زیرا اصلا به بنده بعنوان یک ضلع این مراسم اطلاعی هم داده نشده است.
 
حال با این وضعیت بایستی مراسم تودیع ومعارفه امروز را فقط مراسم معارفه بنامیم ،زیرا تودیع شونده آن چنان مورد غضب مدیران اجرایی شهرستان مهران قرار گرفته است که حتی ماموریت تمدید شده وی در وزارت کشور را ملغی اعلام نموده اند چه رسد به اینکه به این مراسم دعوت ومورد تکریم قرار بگیرد! البته خدارحمی بایستی به اصطلاح "کلاهش را به بالا بیاندازد"که فعلا غضبها به عزل وعدم تکریم وی منتهی شده است!
 
هرچند سیلی نواخته شده فرماندار به گوش یکی از خدمتگزاران فرمانداری با اغماض مدیران استان وشهرستان وسهل انگاری اصحاب رسانه به باد فراموشی سپره شده وبزودی به ان خواهیم پرداخت ،اما باید منتظر مانده تا ببینیم فرماندار مهران چه موارد جدیدی را به کلکسیون اقدامات احمدی نژادی خود خواهد افزود!
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
بابک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
بنده از نویسنده این مطلب تعجب میکنم که متوجه نشده دلیل این مساله چی بوده.
از کوزه همان تراود که در اوست...!!!!
خوب وقتی که فرماندار مهران یک فرماندار احمدی نژادیه انتظار داری با تدبیر مسائل این شهر رو انجام بده؟
یادمه روزی که این فرماندار اومد جای نصیری پور فرماندار قبلی، اولین حرفی که زد این بود این حق مهران نیست که اینجور باشه و هیچ کسی هیچ کاری براش نکرده، اما الان تقریبا 3 سال از اون روز گذشته، کاش بیلان و عملکرد این آقا با فرماندران قبلی مقایسه میشد. فرماندارانی که عمر فرمانداریشون به یکسال نمی کشید اما این آقا با 3 سال چه گلی به سر مهران زده؟
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
به نظرم باید این فرماندار را به میدان مرکزی شهر برد تا اون خدمتگذار زحمتکش جلوی چشم مردم به گوشش بزنه تا درس عبرتی برای این تازه به دوران رسیده ها بشه
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
این فرماندار احمدی نژادی در دولت تدبیر و امید چه کار میکنه ? همین ها هستند آبروی دولت رو میبرم
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
این حرکت فرماندار شرم آور است . چرا استاندار و امام جمعه محترم واکنش نشان نمی دهند ?
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
درودبرشمااقدامات احمدی نژادی دردولت دکترروحانی چیزعجیبی ست جالب است بدانیددرسایرشهرستانها هم نمایندگان محترم عرصه رابرخدمتگزاران واقعی این دولت تنگ کرده اند وبرای اینکه شراطرافیانشان راکم کنند مدیران راتحت فشارمیگذارن
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
حالا دوباره نزدیکتر به انتخابات که بشیم آقای روحانی دوباره یاد اون کسانی می افته که بردنش بالا
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
بجای کباب دود کباب باید خورد....
مهرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
به نظر بنده این حرکات فرماندار در حیطه مهران باعث به زیر سوال رفتن اصول نظام می شود ... و سکوت ائمه جمعه و دیگر مسئولین نظیر استاندار و غیره .. باعث چشم بستن به روی ظلم می شود ... و کجاست هیهات من الذله ؟
فرماندار مهران آقای مراد ناصری به آقای خدارحمی و فرهنگیان توهین می کنند و این آقای خدارحمی هستن که باید بروند و حتی بترسند که در مراسم تودیع و معارفه خویش حضور یابد که مبادا رسوا شوند که بحمدلله شدند ... و سوال اصلی اینجاست این دقیقا کجای عدالت است ؟
عبدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
متاسفم برای این فرماندار ای کاش هرچه زودتر برکنار شوند چون واقا در حد فرمانداری نیست
ید الله
|
-
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
من طرفدار کسی نیستم اما باید خدایی حرف زد که اگر فرماندار حق عزل و نصب کسی رو نداشته باشد به درد چی میخورد . آیا اونوقت سنگ روی سنگ بند می آید.
شهروندمهرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
باسلام
حیف است نام چنین افرادی درلیست والیان جمهوری اسلامی ایران که باخون هزاران شهیدو خون دل خوردن خمینی کبیرو بارنج دل رهبرزفرزانه انقلاب و مردم ولاتنمدارایران اسلامی انقلاب آن ببارنشسته درتاریخ زمان میخوانیم وقتی حضرت سلمان ازطرف حضرت علی ع فرمانداربصره شددرمسیری که راه میرفت درداخل نادانی برسراو خاکردبه ریخت چون اورا نشناخت حضرت سلمان بدون توجه به این حرکت نادان به راه خود ادامه دادیکی دیگرکه حضرت سلمان سلمان راشناخت به آن شخص نادان گفت دانستی این شخص که بودگفت نه به او گفت این فرمانداربصره است آن شخص با پشیمان شدن ازاعمال خویش که مبادا اورا مجازات کنند به دنبال حضرت سلمان دوید که ازاوعذرخواهی کندوقتی به او رسید حضدت واردمسجدشد آن مرد ایستاد تا حضرت نمازش تمام شد و به نزد اورفت و عذرخواهی و اظهارندامت حضرت سلمان به او گفت به مسجدنیامدم غیرازدرخواست ازخدابری هدایت شمابه راه راست و آن مرد عفو کرد و رفت حالا این کجا و آن کجا؟که توهین به ساحت مقدس معلم میکندو سیلی برصورت مستخدم صدراتش میزند
دنباله ماجرا برای قضاوت به شمامردم فهیم ولاتیمدار......
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار