کد خبر: ۳۲۰۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲ 30 October 2016


معاون سیاسی انتظامی فرماندار نظرآباد ویژه برنامه های یوم الله 13 آبان را در این شهرستان اعلام کرد.

به گزارش ایرنا ، رضا زینی وند مقدم روز یکشنبه با اشاره به مناسبت های این روز مهم اظهار داشت : در 13 آبان رویدادهای بزرگی شامل تبعید امام ( ره )، شهادت دانش آموزان بی دفاع به دست رژیم سفاک شاهنشاهی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام رقم خورده است که یک درجای خود دارای اهمیت خاص است .

وی گفت: با توجه به شرایط کشور در آن روز و مسائل و مشکلات داخلی و بین المللی که امپریالیسم خبری استکبار جهانی بر تمام کشورهای دنیا سیطره و پنجه افکنده بود و مانع رسیدن ندای حق طلبی و آزادی خواهی ملت ایران و بیان حقایق انقلاب و نظام جمهوری اسلامی شده بود تسخیر سفارت آمریکا و لانه جاسوسی استکبار جهانی توسط دانشجویان پیرو خط امام ( ره ) اقدام بسیار پسندیده و مهم و حیاتی بود.

وی ادامه داد: به همین خاطر حضرت امام ( ره ) این حرکت دانشجویان را انقلاب دوم نامگذاری کردند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت این روز اظهار داشت: با حضور و مشارکت یکپارچه اقشار مختلف مردم خداجو ، شهید پرور، آزاده و شریف شهرستان نظرآباد و شرکت پررنگ دانش آموزان و دانشجویان مراسم راهپیمایی یوم ا... سیزده آبان روز پنجشنبه ساعت 9 صبح از محل مسجد غدیریه به سمت میدان سپاه و مصلی نظرآباد برگزار خواهد شد و در روز چهارشنبه دوازدهم آبان ماه نیز همزمان با کل کشور در همه ی مدارس این شهرستان زنگ استکبار ستیزی به صدا در می َآید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار