مدیر عامل سازمان فضای سبز شهرداری اردبیل گفت: امسال برای اولین بار سمپاشی زمستانی گیاهان در جهت مقابله با آفات گیاهی انجام می شود .
کد خبر: ۳۲۲۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶ 02 November 2016

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل، بهروز محبی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: سازمان فضای سبز برای زیبا سازی شهر و تامین فضای سبز زمستانی از مهرماه سال جاری اقدام به کاشت گلهای پاییزی کرده است همچنین هرس زمستانی درختان نیز به طور اصولی و طبق سالهای گذشته از آذر ماه سال جاری آغاز می شود.

وی افزود: کاشت گونه های جدید متناسب با اقلیم اردبیل ،سمپاشی زمستانی و سمپاشی با سم ارگانیک و فیزیکی از جمله اقدامات جدید این سازمان است .

محبی عنوان کرد: سموم ارگانیک براي انسان و ساير جانداران بي زيان بوده و باعث آلودگي محيط زيست و محصولات کشاورزي نمي شود و اکثرا بصورت انتخابي عمل کرده و موجب صدمه به حشرات مفيد و دشمنان طبيعي آفات نمي گردد .

وی همچنین افزود: این سموم از نظر اقتصادي کاملا مقرون بصرفه است .

محبی با بیان اینکه افزایش سرانه فضای سبز و پوشش گیاهی از جمله اولویت های شهرداری است اظهار داشت : در سال جاری سرانه فضای سبز اردبیل به ازای هر شهروند 0.5متر افزایش داشته است و درکل مناطق 4گانه شهرداری شاهد افزایش  20هکتار فضای سبز هستیم و تلاش میکنیم تا سرانه فضای سبز شهر را به حد استاندارد برسانیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار