استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ معاون ورزش و جوانان گفت: مدیرکل ورزش و جوانان نسبت به جلسات شورای برنامه‌ریزی بی‌توجه است و از حضور وی در نشست‌های بعدی جلوگیری می‌شود.
کد خبر: ۳۲۴۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱ 06 November 2016
ممانعت از حضور مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در نشست‌های شورای برنامه‌ریزی و طلب 50 میلیارد تومانی از شهرداری شیراز گوشه‌هایی از مباحث مطرح شده در شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، هفتمین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز به ریاست سید موسی خادمی استاندار، با حضور نماینده بویراحمد و دنا و مدیران دستگاه‌های مختلف استان برگزار شد.

در این نشست حسن نوروزی رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد به ارائه آماری از وضعیت اعتبارات تخصیص یافته هزینه‌ای و تملک دارایی پرداخت و گفت: تاکنون در سال 95 به میزان 70 درصد اعتبارات هزینه‌ای استان تخصیص یافته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تاکنون 50 درصد اعتبارات تملک دارایی پرداخت شده، ضمن اینکه 67.3 میلیارد تومان اسناد خزانه اسلامی به استان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به انجام مبادله موافقت‌نامه‌های عمرانی و هزینه‌ای توسط دستگاه‌ها گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل ورزش و جوانان و اداره‌کل زندان‌ها دستگاه‌هایی هستند که هنوز موافقت‌نامه خود را مبادله نکرده‌اند.

نوروزی بیان کرد: دستگاه‌ها ظرف سه روز آینده نسبت به مبادله موافقت‌نامه‌ها اقدام کنند و هیچ عذری هم پذیرفته نیست.

در ادامه استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار گزارش اداره‌کل ورزش و جوانان استان شد که مدیرکل مربوطه در نشست حضور نداشت و شاکری معاون ورزش و جوانان در این خصوص گفت: جهانبخش ایزدپور به دلیل چند مزایده در نشست حضور پیدا نکرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ معاون ورزش و جوانان گفت: مدیرکل ورزش و جوانان نسبت به جلسات شورای برنامه‌ریزی بی‌توجه است و از حضور وی در نشست‌های بعدی جلوگیری می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار