قائم مقام شهردار منطقه پنج تهران گفت: اربعین سال گذشته 200 نیروی شهرداری تهران برای بخش خدمات و نظافت در مرز مهران مستقر بودند که امسال این تعداد به 300 نیرو افزایش یافته است.
کد خبر: ۳۲۸۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰ 13 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛رضا شرفی اظهار کرد: برنامه ریزی برای پخت و توزیع این میزان غذای کرم انجام شده و در مدت باقی مانده تا اربعین و چند روز پس از آن بتدریج در وعده های ناهار و شام میان زائران توزیع خواهد شد.
 
به گفته وی، اربعین سال گذشته 200 نیروی شهرداری تهران برای بخش خدمات و نظافت در مرز مهران مستقر بودند که امسال این تعداد به 300 نیرو افزایش یافته است.
 
وی یادآور شد: تنها در چهار روز گذشته بیش از 100 تن انواع زباله توسط نیروهای شهرداری تهران از محل پایانه مرزی مهران جمع آوری و به نقاط مورد نظر جهت تخلیه منتقل شده است.
 
قائم مقام شهرداری منطقه پنج تهران بزرگ افزود: شش دستگاه خودروی آتش نشانی با 20 نیرو نیز از طرف شهرداری تهران برای خدمات رسانی به حوادث احتمالی در مرز مهران مستقر شده اند.
 
شرفی تاکید کرد: همچنین 98 چشمه سرویس بهداشتی به منظور رفاه حال زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی مهران توسط شهرداری تهران احداث شده است.
 
وی یادآور شد: برنامه ریزی برای رنگ آمیزی جداول و معابر پایانه مرزی مهران نیز در دستور کار قرار داشت که بدلیل مراجعه زود هنگام زائران این کار نیمه تمام ماند و آینده موکول شد.
 
مرز بین المللی مهران امن ترین و نزدیکترین مرز زمینی کشور است که در 95 کیلومتری جنوب غربی شهر ایلام واقع شده و کانون اصلی تردد زوار عتبات عالیات است.
 
سال گذشته بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر برای شرکت در آیین عظیم کنگره اربعین از این مرز عبور کردند که پیش بینی می شود امسال بیش از 2 میلیون نفر برای شرکت در مراسم اربعین حسینی از این مرز عبور کنند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار