دیدار استاندار تهران با جانبازان،آزادگان و فرزندان شاهد
هاشمي در پايان سخنانش به "وحدت" به عنوان كليد ديگر موفقيت كشور اشاره كرد و گفت: اگر اختلافي ميان جناح ها و گروه هاي مختلف در كشور باشد خداوند رحمت خود را دور مي كند.
کد خبر: ۳۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷ 07 February 2015
همزمان با هفتمين روز از دهه مبارك فجر،نشست استاندار تهران با جانبازان،آزادگان و فرزندان شاهد استانداري تهران برگزار شد.
سيدحسين هاشمي در اين نشست ضمن تبريك دهه فجر و ورود به سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران گفت:‌زماني كه در سال 57 انقلاب اسلامي ايران به پيروزي رسيد دو برداشت از اين انقلاب در داخل و خارج پديدار شد؛فجر آفرينان اين انقلاب را با تعبير انفجار نور ياد كردند و نيروهاي دشمن و استكبار از آن به عنوان زلزله اي عظيم نام بردند.

وي ادامه داد: ‌انقلاب اسلامي ايران با رهبري تيزهوشانه و روشن امام خميني(ره) همه تهديدهاي غربي و شرقي را نقش برآب كرد و موجب شد انقلاب اسلامي ايران به عنوان انقلابي معنوي،مذهبي و ايدئولوژيكي با كمترين هزينه به ثمر بنشيند.

هاشمي افزود:‌همزمان با استقرار انقلاب اسلامي در كشور دشمن همه منطقه را در معرض خطر گسترش اين انقلاب ديد و حركات دشمني خود را در قالب كودتاي نوژه،حمله به طبس،جنگ تحميلي و تحريم ها نشان داد.

استاندار تهران به وضعيت وابستگي كشوربه خارج در حوزه هاي مختلف ،پيش از وقوع انقلاب اشاره كرد و گفت:‌ آن زمان مهندسان ما در صنايع، حق واكاوي و بررسي دستگاه هاي صنعتي را نداشتند و با كوچكترين مشكل، نيازمند ورود تكنيسين هاي خارجي بودند در حاليكه با پيروزي انقلاب اسلامي به رهبري هوشمندانه امام خميني(ره) صنايع داخلي اصلاح شد تا جايي كه صنعت به خدمت دوران جنگ درآمد.

هاشمي با بيان اينكه رهبري امام خميني(ره) از زواياي مختلف هوشمندانه بود، گفت: زماني كه در 22 بهمن ماه 57 انقلاب اسلامي به پيروزي رسيد امام خميني دستور برگزاري رفراندوم در 12 فروردين ماه 58 را صادر كرد در حاليكه ضرورتي براي برگزاري آن ديده نمي شد و همه مردم پشت سر رهبري و نظام بودند اما بنيانگذار انقلاب اسلامي با اين كار نشان داد كه بيش از 98 درصد مردم ايران موافق انقلاب اسلامي هستند و درصد ناچيزي از جمله اقليت هستند.

استاندار تهران بر تكيه به مردم در همه حوزه ها، طبق فرمايش امام خميني(ره) تاكيد كرد و گفت:امام(ره) به ما آموخت كه بدون مردم حركت نكنيد. در حماسه سياسي تا امروز نقش اول را مردم داشتند همانگونه كه اين حماسه در انتخابات سال 92 هم خود را نشان داد،اطمينان داريم حماسه اقتصادي هم با نقش اولي مردم به ثمر مي نشيند.

هاشمي در پايان سخنانش به "وحدت" به عنوان كليد ديگر موفقيت كشور اشاره كرد و گفت: اگر اختلافي ميان جناح ها و گروه هاي مختلف در كشور باشد خداوند رحمت خود را دور مي كند.
در ادامه نشست استاندار تهران با ايثارگران استانداري نمايندگان هريك از گروه هاي آزادگان،جانبازان و خانواده شهدا به بيان نقطه نظرات و درخواست هاي خود پرداختند.

استاندار تهران به همراه چاوشي،معاون سياسي و اجتماعي  استانداري،صميمي مديركل بنياد شهيد تهران بزرگ و همتي فر سرپرست دفتر هماهنگي امور ايثارگران استانداري تهران پس از شنيدن نظرات ايثارگران پيشنهادات ود را ارايه دادند.

هاشمي با بيان اينكه در حد توان و امكانات مشكلات مطرح شده مرتفع مي شود دستور داد تا كميته اي متشكل از مديركل بنياد شهيد تهران،مشاور ايثارگران استاندار،مديركل برنامه ريزي و بودجه استانداري،مشاور امور بانوان استانداري و قائم مقام معاونت توسعه نيروي انساني استانداري تشكيل شود تا پايان بهمن ماه برنامه ريزي مناسبي براي حل مشكلات ارايه شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار