انتصاب معاون جدید رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری کشور را تبریک گفت
کد خبر: ۳۲۸۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷ 14 November 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،استاندار کهگیلویه وبویراحمد در پیامی انتصاب معاون جدید رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری کشور را تبریک گفت.
در پیام سید موسی خادمی خطاب به سرکار خانم احمدی پور آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سرکار خانم دکتر احمدی پور
معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور
با سلام و احترام،انتصاب شایسته و به جای شما را به عنوان معاون محترم رئیس جمهور و ریاست سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری کشور که نشان ازتعهد ،اخلاص ،درایت و سوابق علمی و اجرایی شما در برهه های مختلف خدمت رسانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت قدرشناس است، را به سرکارعالی و همه پرسنل خدوم ، زحمتکش و فرهنگ دوست آن سازمان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم.
بدون شک درایت ، دوراندیشی و قدرت بالای تعامل شما با توجه به سوابق درخشان سرکار عالی، با مشورت و همراهی نیروهای توانمند زیر مجموعه ،افقی روشن و آینده ای درخشان را می توان برای این سازمان فرهنگی که با تاریخ و میراث ماندگار ایران کهن گره خورده است،متصور شد.
از درگاه خداوند تبارک و تعالی سربلندی توام با موفقیت و پیشرفت را برای شما و رشد و شکوفایی را در راستای تحقق اهداف عزتمند نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت کریمه تدبیر و امید ،برای سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مسالت دارم.
سید موسی خادمی
استاندار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار