در این بازدید یکی از مشکلاتی که بر سر راه تکمیل پروژه مشاهده شد لوله آب با قطر بزرگی بود که بر سر راه پروژه در اعماق زمین قرار گرفته و نیاز است که با همکاری آب و فاضلاب شهری لوله جابجا شود.
کد خبر: ۳۲۹۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۰ 15 November 2016
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پروژه پل سوم بشار بازدید کرد و در جریان اجرای این پروژه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید موسی خادمی عصر امروز پس از حضور در آیین کلنگ‌زنی پروژه نمایشگاه شهری یاسوج از پروژه پل سوم بشار بازدید کرد و در جریان پیشرفت کار در این پروژه قرار گرفت.

قبل از هر چیز نکته قابل توجه و حائز اهمیت این بود که خودروهای سواری که از مسیر کمربندی در حال عبور بودند با دیدن اکیپی که در جاده مشغول بازدید بودند، شیشه خودروهای خود را پایین می‌کشیدند و نسبت به کش‌دار شدن ساخت پروژه پل سوم بشار اعتراض داشتند.

برخی از سرنشینان خودروها اینگونه عقیده داشتند که این پل نه امسال بلکه تا سال‌های آینده هم ساخته نخواهد شد و این‌گونه اعتراض نرم و آرامی نسبت به ساخت پل سوم بشار داشتند هر چند که در اوایل تابستان امسال مدیرکل قبلی راه و شهرسازی استان قول داده بود ظرف مدت 75 روز آن را تکمیل کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پیمانکار پروژه خواست تا کار را با 3 اکیپ در پروژه انجام دهد و از بابت اعتبار هم واهمه‌ای نداشته باشد و تأکید داشت که این پروژه برای من از همه پروژه‌ها مهم‌تر است

وی البته گلایه‌ای هم از مسؤولان و پیمانکاران این پروژه داشت مبنی بر اینکه استانداری هرگونه کمکی در زمینه‌های مختلف لازم بوده برای اجرای این پروژه انجام داده ولی آن گونه که باید از سوی مسؤولان و پیمانکاران نتیجه‌ای نگرفته است.

سید موسی خادمی با درخواست از نجاتی پیمانکار جدید که راه گذشته را ادامه ندهد و با پشتکار و همت مضاعف این پروژه را اجرایی کند از مدیرکل راه و شهرسازی استان هم خواست با همه توان و به صورت همیشگی در پروژه حضور داشته باشد و خود نظارت بر اجرای آن را شخصا بر عهده گیرد.

در این بین مسؤولان معتقد بودند که برای ساخت و تکمیل پروژه به 15 میلیارد تومان دیگر نیاز است، اما طبق آنچه که ما از زبان سازندگان پل شنیدیم این پل برای تکمیل حداقل به مبلغی دو برابر آنچه مسؤولان برآورد کرده‌اند یعنی چیزی حدود 30 میلیارد تومان دیگر برای تکمیل نیاز داد.

در این بازدید یکی از مشکلاتی که بر سر راه تکمیل پروژه مشاهده شد لوله آب با قطر بزرگی بود که بر سر راه پروژه در اعماق زمین قرار گرفته و نیاز است که با همکاری آب و فاضلاب شهری لوله جابجا شود.

خادمی استاندار نیز با تماس تلفنی که با سید علی لدنی‌نژاد مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان برقرار کرد از وی خواست تا با همکاری راه و شهرسازی جابجایی این خط لوله را در حدفاصل ساخت پل در دستور کار قرار دهند.

آنچه که در این دیدار از همه مهم‌تر به نظر می‌رسید و در سخنان طرف‌های حاضر در این بازید مشخص بود به طور یقین این پل در سال جاری به بهره‌برداری نخواهد رسید و باید در سال 96 تکمیل آن را نظاره‌گر بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار