مدیرمنطقه دو شهرداری اردبیل گفت: 25 پروژه شهرداری اعم از عمرانی و خدماتی در منطقه دو شهرداری اردبیل در حال اجراست.
کد خبر: ۳۳۲۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷ 22 November 2016

جواد عبداللهی با ارائه گزارشی از وضعیت پروژه‌های عمرانی منطقه دو شهرداری اردبیل اظهار کرد: از کل تعداد 65 پروژه عمرانی که در نیمه نخست سال 95 با هزینه کردی بیش از 17 میلیارد تومان در دست اجرا داشتیم تعداد 30 پروژه تکمیل شده است.

 وی بیان کرد: تعداد 25 پروژه هم در دست اجرا بوده و مصمم هستیم تا این پروژه‌ها را هم در موعد مقرر به بهره‌برداری برسانیم.

مدیر منطقه دو شهرداری اردبیل گفت: 25 پروژه شهرداری اعم از عمرانی و خدماتی در منطقه دو شهرداری اردبیل در حال اجراست.

عبداللهی یادآور شد: عمده پروژه‌های اجرا شده در نیمه نخست سال 95 را در حوزه‌هایی همچون آسفالت‌ریزی، زیرسازی، جدول‌گذاری، توسعه فضای سبز، بازگشایی معابر، احداث راه جدید و ... است.

 وی تصریح کرد: در کنار این اقدامات، طرح شاخصی نظیر ادامه عملیات احداث بزرگراه 45 متری ولایت از ورودی قدیم شورابیل تا ابتدای شهرک نیایش را دست اجرا داریم که تا ابتدای شهرک نادری به اتمام رسیده است.

مدیر منطقه دو شهرداری اردبیل طرح‌هایی همچون طرح احداث ساختمان ایستگاه آتش‌نشانی شهرک کوثر و اجرای ورودی جدید در ضلع جنوبی دریاچه شورابیل با طراحی ویژه و زیبا را از دیگر طرح‌های شاخص اجرا شده در نیمه نخست سال 95 در حوزه منطقه دو شهرداری اردبیل یاد کرد.

عبداللهی افزود: پروژه‌های محوله به هر یک از نواحی سه گانه منطقه دو شهرداری اردبیل نیز در حوزه‌های همچون زیرسازی، لکه‌گیری، ترمیم جداول، رنگ‌آمیزی جداول و دیوارها، تسطیح و پاکسازی محل‌های بایر، دیوارکشی زمین‌های مخروبه، رفت و روب روزانه و ... در نیمه نخست سال به موقع انجام گرفته است.

وی اقداماتی نظیر زیباسازی، رنگ آمیزی، خرید و نصب پایه چراغ در پارک‌ها، تکمیل مبلمان، کاشت نهال، درختچه‌های تزئینی و گل و گیاه در بوستان‌ها، میادین، اماکن گردشگری و ورودی شهرک‌ها را از جمله اقداماتی برشمرد که در نیمه نخست سال 95 در بخش توسعه فضای سبز حوزه منطقه دو شهرداری اردبیل انجام شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار