مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی:
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: مدیریت در سطح هیات های ورزشی مشارکتی باشد و تصمیم گیری ها با تبیین اهداف انجام شود تا بر مبنای خرد جمعی نتیجه بهتری حاصل شود.
کد خبر: ۳۳۴۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵ 26 November 2016
محمد اسماعیل افضل پور عصر شنبه در مجمع عمومی سالیانه هیات ژیمناستیک خراسان جنوبی در بیرجند افزود: فعالیت هیات های ورزشی باید موثر باشد، در ایران بودجه های ورزشی کم است هر چند همین بودجه کم هم به درستی هزینه نمی شود.
وی ادامه داد: فعالیت هایی که در بعضی رشته های ورزشی در استان انجام می شود آن چنان که باید مناسب نیست و نمی تواند موجب توسعه و ارتقای ورزش خراسان جنوبی در سطح کشور شود.
وی یادآور شد: شاخصه های ارتقا در ورزش قهرمانی، کسب مقام کشوری، داشتن عضو در تیم ملی و حضور ورزشکاران در سطح عالی ورزش است، رسیدن به این جایگاه نیازمند برنامه ریزی دقیق و مدون در بخش ورزش قهرمانی است.
وی اضافه کرد: هیات های ورزشی باید روند شناسایی استعداد ها، پرورش آنها طبق یک برنامه منظم دنبال کنند.
وی تصریح کرد: هر هیات ورزشی در استان باید هدف میان مدت و بلند مدت برای خود داشته باشد و با هدف گذاری مناسب پس از مدتی ورزش مورد نظر به جایگاه واقعی خود برسد.
وی تاکید کرد: در خراسان جنوبی باید فرهنگ سازی در خصوص ورزش بیشتر صورت گیرد، در بخش های غیر ورزشی مردم هزینه می کنند اما در ورزش کمتر علاقمند به سرمایه گذاری هستند.
همچنین مسئول امور استان های فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران گفت: تلاش داریم از ورزش زیمناستیک در استان هایی مثل خراسان جنوبی بیش از پیش حمایت کنیم.
اسماعیل آقایی افزود: استعداد یابی در ژیمناستیک لازم است و این استان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد چون استعداد های خوبی در این رشته در خراسان جنوبی وجود دارد که باید شناسایی و پرورش یابد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار