مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: یکی از ضرورت‌های پیش رو، پرداختن به نهاد‌سازی است که در حوزه جوانان باید نهاد‌سازی غیر‎‌ دولتی صورت گیرد.
کد خبر: ۳۴۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۰ 12 May 2015
مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: امور مربوط به حوزه جوانان باید در صدر برنامه‌های دستگاه‌ها باشد.
به گزارش فارس ، سید‌عبدی افتخاری در ستاد ساماندهی امور جوانان این استان، اظهار کرد: اگرچه سال گذشته منابع مالی ادارات و به خصوص اداره‌کل ورزش و جوانان و به وی‍ژه حوزه جوانان محدود بود، اما با تلاش معاونت این حوزه، فعالیت‌های خوبی صورت گرفت.

وی با اشاره به کسب عنوان برتر معاونت امور جوانان در کشور، عنوان کرد: حوزه فرهنگی امور جوانان استان در اسفندماه سال گذشته به عنوان حوزه برتر کشوری معرفی و تقدیر شد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان عنوان کرد: همچنین سال گذشته این معاونت به خاطر برگزاری برنامه‌های متعدد در هفته جوان، موفق به کسب عنوان برتر کشوری شد.

وی با اشاره به جلسات برگزار شده توسط معاونت امور جوانان افزود: سال گذشته 32 جلسه شهرستانی و چهار جلسه استانی با محوریت سازمان‌های مردم‌نهاد، ازدواج جوانان و اوقات فراغت به مناسبت هفته جوان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با تأکید بر توجه وی‍ژه به امور جوانان، یادآور شد: امور مربوط به حوزه جوانان باید در صدر برنامه‌های دستگاه‌ها باشد چراکه جوانان مدیران فردای جامعه هستند.

وی تربیت و آموزش درست جوانان را لازم دانست و گفت: به منظور رسیدن به اهداف نظام، آموزش نیروی جوان یکی از مهمترین برنامه‌ها و شاخصه‌هاست.

افتخاری افزود: امیدواریم با تبیین و ارائه برنامه‌های جامع، امسال در حوزه جوانان، سالی موفق‌تر از سال گذشته داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان نیز اظهار کرد: در حوزه جوانان باید حرکتی منسجم‌تر داشته باشیم که در این زمینه نیاز به یک سند است.

حجت‌الاسلام علی دشتکی با بیان اینکه خوشبختانه این سند در منشور فرهنگی استان در نظر گرفته شده، گفت: برای تحقق سند باید راهبرد‌ها و برنامه‌هایی داشته باشیم.

وی ادامه داد: باید دستگاه‌های دولتی در این زمینه سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی داشته باشند و انجام امور به سازمان‌های غیر‌ دولتی واگذار شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: یکی از ضرورت‌های پیش رو، پرداختن به نهاد‌سازی است که در حوزه جوانان باید نهاد‌سازی غیر‎‌ دولتی صورت گیرد.

وی از دیگر مباحث مهم در حوزه جوانان را ارتباط‌سازی عاطفی عنوان کرد و گفت: شبکه‌سازی و یا عملکرد شبکه‌ای نیز باید با ظرفیت‌های موجود الگو‌سازی شود و ارائه گزارش برنامه‌های موردی چندان موثر نیست.

دشتکی در خصوص فضا‌های مجازی نیز تصریح کرد: در حوزه فضا‌های مجازی نیز باید نهایت بهره را ببریم و در این خصوص مدیریت هوشمندانه یک اصل ضروری است.

وی استفاده از مشاوره جوانان را برای بهر‌ه‌وری بهتر در فضای مجازی لازم دانست و گفت: با نیم‌نگاهی به 10 سال آینده قدرت دولت‌های مرکزی به حداقل می‌رسد و جایگاه اهمیت فضای مجازی به وی‍ژه شبکه‌های بومی به اوج خواهد رسید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان تصریح کرد: از جوانان استان بخواهیم ایده‌ها و خلاقیت‌های خود را در خصوص فضا‌های مجازی حتی در حد یک طرح ارائه دهند.

وی با بیان اینکه با جمع‌آوری ایده‌ها و نظرات جوانان بهتر می‌توانیم در فضا‌های مجازی تاثیر‌گذار باشیم بیان داشت: باید زیر‌ساخت‌های شبکه‌سازی را نیز در استان فراهم کنیم.



منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار