فرمانده انتظامی استان مازندران از کاهش ۱۳ درصدی کشته‌شدگان حوادث رانندگی در جاده‌های استان در طول سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۴۲۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳ 12 December 2016
 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس مازندران، سردار سید محمود میرفیضی از عزم جدی پلیس برای برخورد با تخلفات حادثه‌ساز در جاده‌ها و معابر درون شهری خبر داد.
 
وی با اشاره به آغاز طرح زمستانه پلیس راهدر محورهای مواصلاتی و برف‌گیر استان از وجود 13 منطقه برف‌گیر و 15 نقطه حادثه‌خیز خبر داد و گفت: با وجود هزار و 300 کیلومتر راه روستایی، فرعی و اصلی و محورهای مواصلاتی در سال‌های اخیر اقدامات موثری برای کنترل مناطق برفگیر و کاهش نقاط حادثه خیر صورت گرفته است.   
 
فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز برای پیشگیری و کاهش حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی استان گفت: برابر ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات راهور خودروهای دارای بیش از 10 میلیون ریال خلافی معوق و پرداخت نشده، متوقف می‌شوند.
 
وی از کاهش 13 درصدی کشته‌شدگان حوادث رانندگی در جاده‌های استان مازندران در طول سال جاری خبر داد.
 
بارش خفیف برف در محورهای کوهستان مازندران
 
پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران در اطلاعیه ای از بارش خفیف برف در محورهای کوهستانی و ارتفاعات هراز و کندوان و لغزندگی سطح جاده در این دو محور خبر داد.
 
با توجه به ورود سامانه بارشی سرد از غرب استان در حال حاضر وضعیت جوی در دو محور کندوان و هراز، ابری و در ارتفاعات با بارش خفیف برف همراه است.
 
سطح جاده در این دو محور لغزنده است و پلیس راه به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.
 
انهدام باند سارقان مغازه در آمل
 
فرمانده انتظامی آمل از شناسایی و دستگیری 4 نفر از اعضای یک باند سارقان مغازه با 7 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
 
سرهنگ ولی‌الله گنجیان مقدم افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مغازه‌های سطح شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
 
وی از کشف سرنخ‌هایی در این ارتباط خبر داد و افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی سرانجام موفق شدند، اعضای باند سارقان را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
 
دستگیری سارق منازل بابل
 
فرمانده انتظامی بابل از دستگیری سارق حرفه‌ای منزل و کشف پنج فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
 
سرهنگ سید محسن جعفری افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان بابل،تیمی از مأموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی  دستگیری سارق را در دستور کار فوری خود قرار دادند.
 
وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با بررسی صحنه‌های سرقت و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود، به فردی مشکوک شدند.
 
سارقان ویلاهای خالی از سکنه در کلاردشت دستگیر شدند
 
سرپرست انتظامی شهرستان کلاردشت از شناسایی و دستگیری سارقان ویلاهای خالی از سکنه و کشف بیش از چهار فقره سرقت خبر داد.
 
سرهنگ قاسم عزیزی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت در مناطق مسکونی و کوهستانی کلاردشت موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
 
وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، تحقیقات پلیسی و بررسی صحنه وقوع سرقت به این نتیجه رسیدند که به احتمال زیاد سرقت از ویلاها کار یکی از سارقان سابقه‌دار منطقه است که به تازگی از زندان آزاد شده است.
 
سرپرست انتظامی کلاردشت خاطرنشان کرد: ماموران پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات با شناسایی مخفیگاه متهم و یکی از دیگر از همدستانش به نام‌های"محسن – م"و"مصطفی – ق" این افراد را با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.
 
کشف موادمخدر از زوج قاچاقچی موادمخدر در ساری  
 
ماموران انتظامی شهرستان ساری با شناسایی و دستگیری زوج متهم به حمل موادمخدر بیش از یک کیلو و 500 گرم تریاک از این خودرو کشف کنند.
 
ماموران انتظامی شهرستان ساری در راستای مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، با شناسایی زوج قاچاقچی و متهم به موادمخدر که با یک دستگاه خودرو در امر توزیع مواد فعالیت داشتند این افراد را دستگیر کردند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار