استاندار یزد با بیان اینکه اجرای هر طرح نیاز به برنامه مدون دارد گفت: اقداماتی که بدون سند و طرح اجرا می شوند در مسیر کار با مشکلات فراوانی مواجه و در برخی موارد هم منجر به تعطیلی می گردد.
کد خبر: ۳۴۲۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۷ 13 December 2016
به گزارش تابناک یزد،سید محمد میرمحمدی  در نشست شورای راهبری فناوری اطلاعات و ارتباطات استان افزود: بنابراین باید قبل از اجرای هر طرح اسناد آن تهیه شود.
وی به درخواستهای مطرح شده در این شورا مبنی بر نیاز استان به فناوری اطلاعات و تسهیلات برای فعالیت اشاره و اظهار کرد: میزان و نوع تسهیلات و خدماتی که برای این کار نیاز است اعلام تا تصمیم لازم در ارتباط با آن گرفته شود.
میر محمدی اضافه کرد:فعالیت شورا راهبری فناوری اطلاعات و ارتباطات در راستای ایجاد هم‌افزایی بیشتر بین دستگاه‌های مرتبط و اجرایی شدن ایده‌های این حوزه در استان است.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از اختصاص 500 میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت تسهیلات در حوزه فاوای استان یزد خبر داد و گفت: این استان ظرفیت های زیادی در این حوزه دارد.
اکرم فداکار افزود: متقاضیان زیادی در حوزه it به دنبال گرفتن تسهیلات برای فعالیت و جذب سرمایه‌گذار به صورت تخصصی هستند که در این زمینه پیگیری‌های لازم صورت گرفت.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد هم توجه به حوزه it و ict را لازمه پیشرفت توسعه استان دانست و گفت:پیش‌بینی می‌شود که امسال 100 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در حوزه آی‌تی و آی‌سی‌تی یزد انجام شود.
محمد مهدی مقوم افزود: این شرکت تمام توان لازم خود را برای توسعه فعالیت‌ها و پروژه‌های استان در حوزه یاد شده بکار می گیرد.
در این نشست اعضا نقطه نظرات خود را بیان و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار