خطیب جمعه شهرکرد:
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به آزادسازی منطقه حلب از دست تروریست های داعش تاکید کرد: این پیروزی و وحدت جبهه مقاومت باعث رسوایی آمریکا شد.
کد خبر: ۳۴۴۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲ 18 December 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های نماز جمعه شهرکرد افزود: تروریست ها با حمایت برخی از دولت های دست نشانده آمریکا در منطقه، حلب را به اشغال خود درآوردند تا یک رژیم غاصب مانند اسرائیل را در منطقه ایجاد کنند.
به گفته وی با حمایت این دولت های دست نشانده، تروریست های داعش در حلب و موصل بدنبال ایجاد یک رژیم صهیونیستی دیگر بودند، اما در برابر جبهه مقاومت و مردم سوریه شکست خوردند.
امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: شکست تروریست ها در حلب باعث رسوایی دولت های دست نشانده منطقه و حامیان داعش شد.
به گفته وی، اکنون این دولت های دست نشانده به همراه برخی از کشورهای غربی از جمله انگلیس به بهانه حمایت از چند تروریست، هیاهوی رسانه ای به راه انداخته اند.
نکونام افزود: مردم در جبهه مقاومت با وحدت و همدلی در برابر تروریست ها ایستادند و اکنون شکست سخت تروریست ها موجب ذلت آمریکا و برخی از کشورهای دست نشانده منطقه شده است.
وی همچنین تاکید کرد: مسئولان کشور و دستگاه دیپلماسی در برابر جسارت انگلیس در احضار سفیر ایران، باید جواب محکمی به انگلیس بدهند و در برابر این گونه جسارت ها محکم بایستند.
خطیب جمعه شهرکرد به تصویب قانون داماتو (ISA) در کنگره و سنای آمریکا اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها در مساله برجام مکارانه و با حیله گری رفتار کرده اند و رئیس جمهوری آمریکا حتی این قانون را وتو نکرد.
وی افزود: هوشیاری مسئولان در برابر حیله گری آمریکا باید حفظ شود و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید در مساله برجام ایران مقابل آمریکا گام به گام حرکت کند.
خطیب جمعه شهرکرد با تبریک فرا رسیدن 17ربیع الاول سالروز ولادت پیامبر اسلام (ص) یادآور شد: ولادت پیامبر اسلام باعث شد بت پرستی،آتش پرستی و جهالت از بین برود و اسلام به عنوان کامل ترین دین الهی به مردم معرفی شود.
وی همچنین تاکید کرد: بیشترین ترس دشمنان اسلام از وحدت مسلمانان است.
خطیب جمعه شهرکرد همچنین به مناسبت روز حمل و نقل و زحمات فعالان این بخش اشاره کرد و گفت: انتظار است زیرساخت های حمل و نقل نیز بهبود یابد.
وی به سالروز شهادت شهید مفتح اشاره کرد و گفت: آن شهید یکی از مهمترین شخصیت های انقلاب اسلامی بود که نقش مهمی در وحدت حوزه و دانشگاه داشت و این وحدت و همکاری بین حوزه و دانشگاه باید بیش از گذشته باشد.
نکونام همچنین ساخت مصلی امام خمینی (ره) را یکی از کارهای مثبت در بخش فرهنگی استان دانست و گفت: در چند سال اخیر 70 میلیارد ریال برای توسعه، تکمیل و تجهیز مصلی هزینه شده که 30 میلیارد ریال آن از محل اعتبارات دولتی بوده است.
ائمه جمعه سراسر چهارمحال و بختیاری نیز در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرهای استان 17ربیع الاول سالروز ولادت پیامبر اسلام را گرامی داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار