شهردار شیراز با بیان اینكه ارائه خدمات در موكب احمدبن موسی(ع) در ایام اربعین حسینی در شلمچه، از محل اعتبارات شهرداری شیراز نبوده است، گفت: بالغ بر ۸۰ درصد آنچه انجام شد با كمك خیرین و دوست‌داران اهل بیت(ع) بود.
کد خبر: ۳۵۰۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲ 28 December 2016
تابناک فارس به نقل از ایکنا: مراسم تجلیل از نیروهای شهرداری شیراز كه در همایش اربعین با استقرار موكب احمدبن موسی(ع) به زائران حسینی خدمت‌رسانی كرده بودند، امروز، ۸ دی‌ماه در شیراز برگزار شد.
علیرضا پاك‌فطرت، شهردار شیراز در این مراسم گفت: آنچه شهرداری شیراز در اربعین امسال و در شلمچه انجام داد، یك مانور بزرگ برای سنجش توان عملیاتی بخشی از نیروها بود.
وی با اشاره به استقرار یك ماهه بخشی از نیروها و توان تجهیزاتی شهرداری شیراز در منطقه مرزی شلمچه، گفت: بالغ بر ۸۰ درصد از كل ماشین‌آلات و تجهیزات به‌كار گرفته شده در این اقدام، نو و در حجمی بود كه امكان خدمت‌رسانی در منطقه‌ای وسیع و به تعداد زیادی از افراد را امكان‌پذیر می‌كرد.
پاك‌فطرت با قدردانی از تمام نیروهایی كه در این اقدام مشترك، همكاری و همراهی داشتند، گفت: این اقدام یك مانور واقعی برای سنجش توان عملیاتی شهرداری بود تا بتوانیم نقاط ضعف و قوت خود را در این زمینه مورد ارزیابی قرار دهیم.
شهردار شیراز با بیان اینكه ارائه خدمات در موكب احمدبن موسی(ع) در شلمچه، از محل اعتبارات شهرداری شیراز نبوده است، گفت: در پاسخ به عده‌ای كه فكر می‌كنند یا می‌گویند چرا باید پول و امكانات شیراز صرف شهر و منطقه دیگری شود، باید تاكید كنیم كه بالغ بر ۸۰ درصد آنچه انجام شد با كمك خیرین و دوست‌داران اهل بیت(ع) بود كه بعضی از این خیرین هم در این مجلس حضور دارند.
وی با یادآوری اینكه اقدامات شهرداری در موكب احمدابن موسی(ع) به واسطه وسعت و كیفیت، قدردانی تمام مسئولان استان خوزستان و شهرستان خرمشهر و نماینده مردم این استان در مجلس را به‌دنبال داشت، ابراز امیدواری كرد كه با تجربه امسال بتوان خدمات مطلوب‌تری را برای سال آینده به زائران كربلا ارائه داد.
پاك‌فطرت در ادامه سخنان خود با اشاره به قرارداشتن در ایامی كه عملیات كربلای ۴ در سال ۶۵ در منطقه شلمچه در جریان بود، گفت: سرزمین شلمچه، سرزمینی مقدس و قدمگاه شهدا و رزمندگان دلیری است كه از جان خود برای حفظ ایران و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی گذشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار