از محافل چه خبر؟
بخش خبری "در محافل چه خبر" تابناک اردبیل علاوه بر انعکاس برخی اخبار کوتاه، به بازتاب افکار ، خواسته ها وصحبت های محفلی اقشاری مختلف مردم و به ویژه نخبگان می پردازد. بخش خبری "در محافل چه خبر" تابناک اردبیل در واقع بازتاب دهنده سئوالات ، گلایه ها و نظرات افکار عمومی است.
کد خبر: ۳۵۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱ 16 May 2015

گزینه های مطرح دانشگاهی برای شهرداری

از محافل خبر می رسد علاوه بر احتمال انتخاب مهندس علیرضا سلیمانی عضو شورا ، جمعی از اساتید و پیشکسوتان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان دکتر "فرید صالحی عالی" رئیس این سازمان را به عنوان یکی از گزینه های اصلح به شورای شهر اردبیل معرفی کرده اند.

گویا نام دکتر سامان ابی زاده مدرس دانشگاه در رشته شهرسازی و همچنین نام دکتر حمید لطف اللهیان مدیر کل فنی استانداری نیز به عنوان یکی از گزینه ها در بین برخی اعضای شورای شهر همچنان مطرح است.


حالا اردبیل دوست شده اید؟

مردم می گویند برخی کاندیداها که بیش از یک دهه است سالی بیشتر از چند روز آن هم برای گردش و تفریح در اردبیل نبوده اند، این روزها با هیأت همراه به اکثر مجالس ترحیم و عزا سرمی زنند.

همچنین در محافل می گویند نماینده ای که همسر محترمش اردبیل را برای زندگی نمی پسندد چطوری می خواهد کمک حال مردم باشد.


رفتار غیر مودبانه فرماندار

رفتار عجیب فرماندار پارس آباد که جمعی از فعالان ستاد روحانی را پشت در اتاق خود معطل گذاشته و بدون هیچگونه توضیحی حاضر به دیدار با آنها نشده و حتی تلفن خود را هم در آن ساعت خواموش کرده است، در محافل سیاسی استان بازتاب منفی داشته است.

فعالان سیاسی و رسانه ای می گویند به فرض که فرماندار دولت تدبیر ، درخواست های جمعی از فعالان سیاسی را قبول ندارد اما چه لزومی دارد که رفتار غیر محترمانه و غیر داشته باشد؟ واقعا چه فرهنگ و منطقی پشت سر این رفتار است؟


شورا کارخانه کاندیدای مجلس

در محافل گفته می شود شورای شهر اردبیل رفته رفته به کارخانه تولید کاندیدا تبدیل می شود. ظاهرا آقایان تمامی مشکلات شهر را حل کرده اند و به همه وعده های خود در انتخابات شورا عمل کرده اند و حالا نوبت مجلس و مملکت شده است.


سوء مدیریت از این واضح تر؟

عباس مداحی از فعالان اجتماعی شهر گیوی نوشت: در سال پربارانی در استان ، تنها زمین چمن شهر گیوی از بی آبی خشک شد. یعنی زمین فوتبال چمن اشت بود اما از بس آبیاری نشد و در حال خشکیدن است. مسئولان محترم بعد از گذشت دو سال هنوز هم اداره ورزش و جوانان شهرستان کوثر رئیس ندارد. آیا این سوء مدیریت ها خیانت به بیت المال نیست؟!

گزینه های مطرح دانشگاهی برای شهرداری / حالا اردبیل دوست شده اید؟/ رفتار غیر مودبانه فرماندار/ شورا کارخانه کاندیدای مجلس / سوء مدیریت از این واضح تر؟

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پارس اباد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
سلام ، عده ای اندک به نام ستاد میخواستن با فرماندار جلسه بذارن با امیال شخصی ،ریس ستاد و اعضای اصلی نبودن .حتی برخی عضو ستاد نبودن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار