کد خبر: ۳۶۰۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳ 14 January 2017
امروزه اینترنت به عنوان یک ابزار فوق العاده قوی در ارائه خدمات دولت الکترونیک است که رفع سریع مشکلات ثبت نامی، استعلامات بانکی، صدور شناسنامه و هزاران کاربری دیگر را به دنبال دارد که یک لحظه قطعی آن می تواند تمام کارهای یک سازمان و یا اداره را مختل کند.

به گزارش پایگاه خبرلنده، یکی از مهمترین ابزار که در کمترین زمان ممکن بزرگترین خدمات را به جامعه بشری ارائه می دهد اینترنت و سرعت آن است که در کمترین زمان باعث برقرای ارتباط بین چندین کشور به طور همزمان می شود به طوری که خیلی از جراحی های اتاق عمل در بیمارستان های دنیا با حضور چندین پزشک از سراسر دنیا از طریق برقرای اینترنت صورت می گیرد.

باتوجه به گسترش این پدیده فراگیر که امروزه کمتر روستایی است که شاید مشکلات جاده ای و رفاهی داشته باشد ولی حتماً زیرساخت اینترنت در آن فراهم کرده است.

قطعی های مکرر اینترنت و سرعت پایین آن در در شهرستان لنده باعث ناراحتی و ابراز گلایه مندی بسیاری از مسئولان، مردم و کاربران رایانه را در شهرستان لنده شده است.

بیشتر ادارات همانند ثبت احوال، شبکه بهداشت و درمان، آموزش وپرورش، دفاتر ارائه خدمات دولت الکترونیک، خدمات کامپیوتری ها و سایر کاربران از سرعت پائین اینترنت و قطعی مکررآن در شهرستان لنده نگران و خواستار رفع سریع این مشکل به همراه افزایش پهنای باند از سوی مخابرات و شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی هستند.

به هرحال نمی توان از نقش فراگیر اینترنت در این شهرستان غافل شد چرا که امروزه نیاز به اینترنت یک نیاز فراگیر و یک مطالبه عمومی تبدیل شده است.

گفتنی است در چندماه گذشته چندین بار براثر قطع فیبر نوری بیشتر ادارات شهرستان لنده قادر به ارائه خدمات به همشهریان نبوده و همین مسئله نیز باعث گلایه مندی مردم از شرکت مخابرات شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار