کد خبر: ۳۶۸۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۴ 28 January 2017
✅ضرورت هم افزایی  رسانه های جهان اسلام


یکی از ضرورتهایی که باید مورد توجه جدی رسانه های مقابل نظام سلطه قرار بگیرد هم افزایی قدرت رسانه ای آنها در شرایط کنونی جهان است. 
به مناسبتهای مختلف در این زمینه گفته و نوشته ام که نظام سلطه را مثلثی با اضلاعِ رسانه، سرمایه و لابی صهیونیست تشکیل می دهد . 
این ادعا و یا تحلیل  نیست، بلکه تحقیق است.  واقعیت دارد که عمده رسانه های بزرگ جهان کنونی یا متعلق به صاحبان سرمایه اند و یا متعلق به لابی های قدرتمند صهیونیستی. و از سویی صاحبان عمده سرمایه های انباشته و نیز سرمایه های در گردش هم  به ویژه در غرب صهیونیستها هستند. 


ضرورت هم افزایی  رسانه های جهان اسلام


با این شرایط است که هر حقی به راحتی باطل و هر باطلی به آسانی آب خوردن حق جلوه داده می شود. 
مثلا به بهانه مبارزه با تروریست مردم بیگناه افغانستان و پاکستان بمب باران می شوند و آنطرف سالها مردم عراق و سوریه قربانی تروریست تا دندان مسلح  در خون و آتش می سوزند  و دهها شاهد و نمونه دیگر در یمن و بحرین و ... و نتیجه آنکه همین رسانه ها فضایی فراهم می آورند که مسأله اول جهان اسلام یعنی قدس شریف و فلسطین به فراموشی سپرده شود، وفجیع ترین جنایات آنان یا دیده نمی شود ویا قلب واقعیت نشان داده می شود. 
این چیزی نیست جز سیاست واحد رسانه های متعلق به نظام سلطه. 
ما چرا نباید موضوع اتحاد و همگرایی رسانه را نزد آزادگان و استکبار ستیزان جهان به ویژه رسانه های جهان اسلام را جدی نگیریم..
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار