مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی:
مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی از دریافت کد بین المللی برای کارخانه خوراک دام و طیور استان خبر داد.
کد خبر: ۳۷۰۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶ 01 February 2017
علیرضا رفیعی‌پور اظهار داشت: در  ایام الله دهه مبارک فجر کد بین‌المللی IR برای کارخانه خوراک دام استان صادر و در مراسمی رونمایی می‌شود.

وی با بیان اینکه این نخستین کارخانه خوراک دام و طیور در استان است که این کد بین المللی را دریافت می‌کند گفت: دریافت این کد اهمیت بسیار زیادی در صادرات محصولات این کارخانه به سایر نقاط دنیا دارد.

رفیعی‌پور اعتبار هزینه شده برای تکمیل و تجهیز کارخانه خوراک دام جهت دریافت کد بین‌المللی را بیش از 7 میلیارد ریال اعلام کرد.

مدیرکل دامپزشکی استان خراسان‌جنوبی ادامه داد: با پیگیری‌هایی که طی دو سال اخیر انجام دادیم موفق شدیم برای یک کشتارگاه طیور و یک کارخانه خوراک دام این کد ارزشمند را دریافت کنیم.

رفیعی‌پور از حضور مسئولان سازمان دامپزشکی کشور در افتتاح پروژه‌های دامپزشکی در دهه فجر امسال خبر داد.

وی گفت: طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی رونمایی از کد IR برای کارخانه خوراک دام و افتتاح بیمارستان دامپزشکی در این ایام انجام خواهد شد.

مدیرکل دامپزشکی استان خراسان‌جنوبی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر بیمارستان دامپزشکی استان نیز با اعتبار بیش از 15 میلیارد ریال و با زیربنایی بیش از 300 مترمربع افتتاح می‌شود.

رفیعی‌پور اظهار داشت: دو مرکز داروخانه دامپزشکی و کلینیک واکسیناسیون در شهرستان خوسف نیز از دیگر پروژه‌های دامپزشکی استان است.

وی گفت: اعتبار بیش از 250 میلیون ریال برای احداث کلینیک و مرکز واکسیناسیون شهرستان خوسف هزینه شده که با راه‌اندازی این کلینیک و مرکز واکسیناسیون بیش از 4 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی داشته است.

مدیرکل دامپزشکی استان خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: داروخانه دامپزشکی نیز با اعتبار یک میلیارد ریال راه‌اندازی می‌شود که برای 2 نفر اشتغالزایی دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار