تابناک: شهدا خود عامل وحدت و یکپارچگی در کشور هستند و مراسم تشییع آنها نباید سیاست زده شود و هرگونه شعار باید در راستای اهداف انقلاب و شهدا باشد.
کد خبر: ۳۷۱۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵ 20 May 2015
به گزارش تابناک اصفهان، همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) پیکر پاک شش شهید دفاع مقدس در شهر اصفهان و بروی دستان مردم این شهر تشییع شد اما از آنجائیکه در هر مراسمی عده ای هستند که موقعیت را برای اهداف سیاسی خاص خود مغتنم می بینند، در این مراسم نیز با دادن شعارهایی جو معنوی این مراسم را مختل کردند.


این شعارها که بیشتر در مورد مذاکرات هسته ای و خطاب به دولت و تیم هسته ای کشورمان بود در حالی در این مراسم از سوی این عده مطرح شد که بسیاری از خانواده شهدایی که در این مراسم حاضر بودند از این رفتار ناخرسند شدند.

http://uupload.ir/files/o96_123.jpg

برگزاری مراسم تشییع شهدا یکی از مراسم های معنوی بزرگ در شهری است که همواره در عرصه های جهاد و شهادت پیش قدم بوده است و هیچ گاه سابقه نداشته است که خانواده معظم شهدا و مردم شهید پرور اصفهان که به دور از هر گونه خط و مشی سیاسی خاصی هستند، در اینگونه مراسم ها پیکر پاک شهدای خود را همراهی کنند.

http://uupload.ir/files/5uri_124.jpg

امروز نیز سردار شیروانیان در رابطه با این موضوع واکنش نشان داد و خواستار پرهیز از هرگونه سیاسی کاری در مراسم تشییع شهدای شهر شد.

مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان در ادامه با اشاره به برخی اتفاقات رخ داده در مراسم تشییع شهدای اصفهان در هفته گذشته نیز گفت: شهدا خود عامل وحدت و یکپارچگی در کشور هستند و مراسم تشییع آنها نباید سیاست زده شود و هرگونه شعار باید در راستای اهداف انقلاب و شهدا باشد.

http://uupload.ir/files/qxl2_125.jpg

مجتبی شیروانیان با بیان اینکه در مراسم تشییع پیکر شهدا مجری برگزاری مراسم باید مسئولیت اتفاقات رخ داده را بر عهده بگیرد، ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مجری برگزاری مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر ۵ شهید در هفته گذشته بود و این نهاد باید پاسخگوی اتفاقات رخ داده باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار