بارش برف در ارتفاعات کوهستانی سردشت و شهیون دزفول مشکلاتی برای عشایر این شهرستان ایجاد کرده است
کد خبر: ۳۷۲۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸ 05 February 2017
رئیس اداره امور عشایر دزفول گفت: در پی بارش برف سنگین در سطح وسیعی از ارتفاعات سالند و احمدفداله مشکلاتی برای عشایر این مناطق ایجاد شده است که برای حل این مشکلات نیازمند همکاری دیگر دستگاه های اجرایی هستیم .مشکل عشایرمناطق کوهستانی دزفول پس ازبارش برف

محسن پورفرخی افزود: بارش سنگین برف ارتفاعات سالند و جاده دره کاید را سفیدپوش کرده و با وجود اینکه جاده دره کاید مسدود نشده است تردد به سختی انجام می شود.

وی گفت:علاوه بر این به علت قطع ارتباط دکل مخابراتی سالند کوه در چند روز اخیر ارتباط با اهالی این مناطق قطع شده است که این مشکل دیروزبرطرف شد.

رئیس امور عشایر دزفول افزود :برودت هوا و بارش سنگین برف سبب شده تا عشایر ساکن درارتفاعات تقاضای آذوقه و پتو کنند که در این زمینه هماهنگی هایی با جمعیت هلال احمر دزفول انجام شده است ضمن اینکه دیروز نیز هلال احمر دزفول اقدام به توزیع مقادیری آذوقه و پتو بین اهالی روستای دارمودی از توابع دهستان دره کاید کرد.

وی با اشاره به اینکه با بارش برف دسترسی به سوخت برای عشایر مناطق سخت گذر دشوار می شود گفت:عشایری که نیاز به سوخت داشته باشند می تواند با مراجعه به جایگاه های سوختی که در این مناطق راه اندازی شده نسبت به تهیه سوخت اقدام کنند که تاکنون گزارشی از کمبود سوخت دریافت نشده است .

پورفرخی افزود:در حال حاضر در پی تامین آذوقه و پتو برای عشایراین مناطق هستیم تا به وسیله بالگرد به منطقه ارسال شود و بین عشایر و روستائیان توزیع شود.

جمعیت عشایری دزفول چهار هزار خانوار با جمعیت 30 هزار نفر می باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار