مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین :
مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : برای کشت پائیزه و بهاره محصولات کشاورزی استان قزوین بیش از 30 هزار تن کود سرک تامین شده است .
کد خبر: ۳۷۴۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵ 08 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین فرزاد خوش اخلاق با بیان این خبر افزود : این میزان کود  جهت استفاده حدود 170 هزار هکتار از مزارع گندم آبی و دیم ، جو آبی و دیم و کلزا با هماهنگی شرکت خدمات حمایتی در بین زارعین توزیع می شود .

وی اظهار داشت : از این میزان حدود 21 هزار و 500 تن به کشت گندم ، 6 هزار تن به کشت جو و مابقی به کشت کلزا اختصاص داده شده است .

این مقام مسئول از کشاورزان خواست : با مراجعه به مراکز خدمات جهاد کشاورزی مربوطه نسبت به دریافت سهمیه خود اقدام کنند و از تهیه کودهای شیمیایی از مراکز و منابع نامعتبر خودداری کنند .

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : در راستای کشت بهاره محصولات زراعی استان بیش از 28 هزار و 500 تن کود اوره ، 18 هزار تن کودهای فسفاته و 12 هزار و 500 تن کودهای پتاسه تعیین شده که در زمان کشت آماده تحویل به زارعین است .

خوش اخلاق اضافه کرد : علاوه بر کودهای اصلی حدود 39 هزار تن کودهای غیر تکلیفی (ماکرو و میکرو) بین مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان های تابعه تقسیم بندی و سهمیه بندی شده که با همکاری شرکت خدمات حمایتی استان و زیر نظارت مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان ها آماده تحویل به کشاورزان می باشد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار