رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام گفت: بخاطر بارش باران جاده ها ارتباطی برون شهری این استان لغزنده است لذا رانندگان باید با احتیاط و رعایت سرعت مطمئن در این جاده ها حرکت کنند.
کد خبر: ۳۷۶۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹ 13 February 2017
به گزارش تتابناک ایلام  ؛ سرهنگ محسن ناصری  اظهار کرد: تیم های پلیس راه و راهداری هم اکنون در تمامی گردنه های برفگیر و مناطق کوهستانی که گزارش بارش داشته ایم، مستقر هستند تا ضمن نظارت بر تردد خودروها بتوانند خدمات رسانی مناسبی را هم داشته باشند.

وی افزود: گزارشی مبنی بر بارش برف به جزء در گردنه قلندر نداشتیم ولی بدلیل بارش باران شاهد مه گرفتگی در برخی جاده ها بویژه مسیرهای کوهستانی همچون گردنه قلاجه، آزادی، کبیرکوه و جاده حمیل هستیم.

رئیس پلیس راه انتظامی ایلام تاکید کرد: ریزش سنگ به درون جاده در برخی مسیرها بویژه محدوده تونل راه کربلا گزارش شده که به سرعت عوامل راهداری مستقر در این نقاط اقدام به پاکسازی کرده و هیچ جاده ایی در ایتان اکنون مسدود نیست.

سرهنگ ناصری اضافه کرد: طی 24 ساعت گذشته حادثه رانندگی جرحی در جاده های ارتباطی این استان روی نداده ولی می طلبد بدلیل کاهش دید ناشی از مه گرفتگی، بارندگی و لغزندگی جاده رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه و در جاده ها تردد کنند تا از بروز حادثه رانندگی احتمالی جلوگیری شود.

وی با تاکید بر همراه داشتن تجهیزات سفر در زمستان از جمله زنجیر چرخ، پوشاک گرم و تغذیه کافی از رانندگان خواست قبل از حرکت از سلامت بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کرده و باک خودرو را پر کنند و از هرگونه شتاب زدگی حین رانندگی در طول مسیر جدا خودداری کنند.
 
سرهنگ ناصری سپس با اشاره به اجرای طرح زمستانه پلیس راه گفت: این طرح از 15 آذر آغاز و تا 20 اسفند ادامه دارد و در چارچوب این برنامه 34 تیم ثابت و سیار در قالب 6 پاسگاه و یک قرارگاه پلیس ‌راه به ‌طور شبانه ‌روزی بر نحوه تردد خودروها در مسیرهای ارتباطی استان نظارت می کنند تا در سایه رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان شاهد کاهش بروز حوادث و تصادفات رانندگی باشیم.
 
وی خط قرمز پلیس در طرح زمستانه را سبقت و سرعت غیر مجاز و انحراف به چپ اعلام کرد و افزود: مهمترین عوامل حادثه ساز در مسیرهای ارتباطی استان در سال جاری انحراف به چپ و واژگونی ناشی از خستگی و خواب آلودگی بوده که امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات شاهد کمترین حوادث رانندگی در فصل زمستان باشیم. /م
ایرنا
برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار