مسؤول واحد مالی شهرداری اقبالیه:
مسؤول واحد مالی شهرداری شهر اقبالیه گفت: شکوفایی عمرانی، حاصل کارگروهی و جاری کردن ایده‌های نوین اقتصادی است.
کد خبر: ۳۷۶۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳ 13 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محمدرضا توکلی‌محمدی در جلسه اقتصاد مقاومتی که در در سالن جلسات شهرداری شهر اقبالیه برگزار شد، اظهار داشت: شکوفایی عمرانی، حاصل کارگروهی و جاری کردن ایده‌های نوین اقتصادی است.

وی افزود: در طول چهار سال گذشته در شهر اقبالیه باوجود رکود شرایط اقتصادی، نه تنها اجرای پروژه‌ای متوقف نشد بلکه با تدابیر اندیشیده شده و سیاست‌گذاری‌های کارآمد، طرح‌های عمران شهری با لحاظ کردن اولویت‌های پیش‌بینی شده سریع‌تر از موعد مقرر به بهره‌برداری رسید.

مسؤول واحد مالی شهرداری شهر اقبالیه ادامه داد: بهره‌برداری از طرح‌های عمران شهری حاصل اعتقاد به انجام کارگروهی و جاری کردن ایده‌های نوین اقتصادی در ساختار شهرداری بوده که با همکاری مجموعه مدیریت شهری محقق شده است.

توکلی‌محمدی تصریح کرد: بر این اساس مدیریت شهری در طول چهار سال گذشته لازم دانسته به منظور شتاب دادن به موضوع توسعه پایدار، برنامه‌ها و سیاست‌های عمرانی، ساختاری و زیرساختی را در سطح شهر به توان خود برساند و با ریشه‌یابی مشکلات، مهم‌ترین اقدامات را برای پیشرفت و انتفاع جامعه شهری اجرایی کند.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری بر این باور است که باید تمام مسائل و معضلات موجود و فرار را در عرصه‌های مرتبط با ساختارهای شهری شناسایی کرده و از ابتدای دوره چهارم شورای اسلامی شهر اقبالیه هم بنای کار خود را بر نیازسنجی مشکلات شهری گذاشته است.

مسؤول واحد مالی شهرداری شهر اقبالیه یادآور شد: تأمین نیازهای راهبردی شهر و توجه به آنچه شهروندان می‌خواهند، منجر به تقویت اعتماد مردم می‌شود و باید اذعان داشت، شهرداری یکی از مهم‌ترین نهادهای مدیریت شهری در ساختار اجتماعی، سیاسی و تمدنی شهر محسوب می‌شود و به علت اینکه تعامل گسترده‌ای با مردم و نهادهای اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و آموزشی دارد، بسیار بیشتر از دستگاه‌های دیگر زیر ذره‌بین مردم قرار دارد.

توکلی‌محمدی مطرح کرد: بنابراین اگر شهرداری خوب و اصولی عمل کند، موجب سربلندی آن شهر و رضایت شهروندان می‌شود ضمن آنکه این عمل زمینه را برای الگو شدن فراهم می‌کند و مدیریت شهری هم در طول چهار سال گذشته این دغدغه را داشته و با جدیت تمام برای تحقق آن گام‌های مطلوبی را برمی‌دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار