مسؤول واحد مالی شهرداری اقبالیه:
مسؤول واحد مالی شهرداری شهر اقبالیه گفت: شهرداری و شورای اسلامی این شهر تاکنون نگاه حمایتی خود را نسبت به شهر اقبالیه داده و اراده واحد برای عمران و آبادانی این شهر هنوز پا برجا است.
کد خبر: ۳۷۹۷۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸ 18 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محمدرضا توکلی‌محمدی در جلسه اقتصاد مقاومتی که ظهر امروز در سالن جلسات شهرداری شهر اقبالیه برگزار شد، با بیان اینکه خدمات‌رسانی در قالب مدیریت شهری به تمام سطح این شهر با قوت هرچه تمام ادامه دارد، اظهار داشت: شهرداری اقبالیه در طول سال‌های اخیر عملکرد مطلوب و رو به رشدی را در زمینه اجرای طرح‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی در سطح شهر داشته است.

وی افزود: در طول چهار سال گذشته خدمات کمی و کیفی چشمگیری از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر اقبالیه به تمام سطح شهر ارائه شده و ارتقا رفاه و آسایش شهروندان این شهر از جمله اولویت‌های این مجموعه بوده است.

مسؤول واحد مالی شهرداری شهر اقبالیه ادامه داد: بنا به تأکید شهردار نگاه و عملکرد مدیریت شهری شهر اقبالیه همچنان در قالب مدیریت یکپارچه و نگاه ویژه به عمران و آبادانی این شهر است و نباید خللی در خدمات‌رسانی به شهروندان این محدوده با وجود کاهش درآمد ایجاد شود.

توکلی‌محمدی تصریح کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر اقبالیه تاکنون نگاه حمایتی خود را نسبت به شهر اقبالیه داده و اراده واحد برای عمران و آبادانی این شهر هنوز پا برجا است.

وی خاطرنشان کرد: این مجموعه مدیریتی با بهره‌گیری از امکانات موجود، مسیر حل مشکلات مردم را در پیش گرفته و سعی دارد در فضایی آمیخته به وحدت و همکاری و پرهیز از حواشی به دنبال آنچه که لبخند رضایت بر چهره شهروندان می‌نشاند، باشد.

مسؤول واحد مالی شهرداری شهر اقبالیه یادآور شد: تمام اقدامات پیش‌بینی شده از جمله فعالیت‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی با جدیت در حال انجام است و با توجه به خلوت بودن شهر با سرعت انجام می‌شود.

توکلی‌محمدی با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی به همشهریان عزیز رفاه و آرامش مردم را جز ضروری‌ترین اهداف شهرداری برشمرد و مطرح کرد: ایجاد بسترهای مناسب توسعه در سطح شهر از مؤلفه‌های ایجاد شهری زیبا و مدرن است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار