داود راهزادی در نشستی با مسئولان مجتمع عالی آموزش و پژوهشی استان فارس در ستاد شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: بدون شک برگزاری دوره‌های ویژه آموزشی توانمندسازی منابع انسانی در صنعت آب و برق بدلیل حساسیت‌های خاص این صنعت ضروری به نظر می‌رسد.
کد خبر: ۳۹۰۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰ 08 March 2017
رئیس شورای هماهنگی انسجام بخشی صنعت آب و برق کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دوره‌های ویژه آموزشی توانمندسازی منابع انسانی در شرکت‌های صنعت آب و برق این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، داود راهزادی در نشستی با مسئولان مجتمع عالی آموزش و پژوهشی استان فارس در ستاد شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: بدون شک برگزاری دوره‌های ویژه آموزشی توانمندسازی منابع انسانی در صنعت آب و برق بدلیل حساسیت‌های خاص این صنعت ضروری به نظر می‌رسد.

وی با برشمردن برخی از مزایای برگزاری این دوره‌ها برای کارکنان صنعت آب و برق, عنوان کرد: برگزاری این دوره‌ها می‌تواند نیروی انسانی را تبدیل به منابع انسانی کند.

رئیس شورای هماهنگی انسجام بخشی صنعت آب و برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: برگزاری دوره‌های توانمندسازی منابع انسانی باید نسبت به گذشته سرعت بیشتری به خود بگیرد و در سال آینده, حضور همکاران این شرکت در این دوره‌ها دوچندان تر می‌شود.

راهزادی, برگزاری چنین دوره‌هایی در کنار کارهای عملی را ضروری خواند و یادآورشد: با توانمندسازی نیروی انسانی بدون شک سرعت توسعه و دستیابی به اهداف سازمانی دوچندان تر می‌شود.

وی با اشاره به برخی از دوره‌های آموزشی, تصریح کرد: آسیب شناسی‌ها برای مشخص نمودن دوره‌های آموزشی اولویت دار یک ضرورت و الزام بوده و آموزش به عنوان یک نیاز سازمانی باید بصورت کاربردی برگزار و تاثیرگذاری آن در روند کارها مشهود باشد.

به گزارش تسنیم, در این نشست اعضای شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق در کهگیلویه و بویراحمد به بیان دیدگاه‌های خود در ارتباط با برگزاری دوره‌‎های آموزشی در این صنعت پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار