وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: افزایش پهنای باند اینترنت خراسان رضوی در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۴۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸ 10 February 2015

به گزارش تابناک، محمود واعظی اظهار داشت: با توجه به اهمیتی که استان خراسان در بخش ارتباطی برای کشور دارد، برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای در این زمینه برای این استان در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: اکثر پروژه‌های تعریف شده در حوزه تلفن همراه و ثابت در خراسان رضوی است که خوشبختانه همزمان با دهه فجر این پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده است، امیدواریم این پروژه‌ها مقدمه‌ای باشد برای اینکه دولت الکترونیک در استان خراسان رضوی با صحت کامل اجرایی شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امروز این استان و مشهد را به عنوان مرکز بین‌المللی و یکی از مراکز کشور اعلام می‌کنیم که به عنوان یک بخش بین‌الملل افتتاح می‌شود که هر استان و شهرهای خود استان خراسان رضوی کلیه امور بین‌الملل خود را در شهر مشهد انجام دهند.

واعظی تصریح کرد: این استان با وجود پشتیبانی و مسیری که دارد، بر این هستیم که پهنای باند در آن افزایش پیدا کند و همه کسانی که از آن استفاده می‌کنند دیگر محدودیت نداشته باشند و با ارتباط با سرعت بالا در زمینه ارتباطات داخلی و خارجی فعالیت کنند؛ خوشبختانه این مرکز به این دلیل افتتاح می‌شود که دیگر مراجعات به مرکز یعنی تهران کم شود و تمامی امور بین‌المللی در مشهد ساماندهی شود؛ بر همین اساس آنتن‌های BTS مختلفی در سراسر استان و استان‌های همجوار نصب شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار