سرپرست علمی پژوهشی بسیج دانش‌آموزی شاهرود خبر داد
سرپرست علمی پژوهشی بسیج دانش‌آموزی شهرستان شاهرود گفت: دانش‌آموزان شاهرودی در مسابقات علمی بسیج دانش‌آموزی خوش درخشیدند.
کد خبر: ۴۱۲۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰ 24 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، علی عامری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به درخشش دانش‌آموزان بسیجی شاهرود در مسابقات علمی بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: متین زیاری توانست در مسابقات علمی بسیج در مقطع ابتدایی جزو 10 نفر برتر کشور قرار گرفته و جایزه تبلت را از آن خود کند.

وی افزود: دانش‌آموزان شاهرودی که در پایه‌های چهارم ابتدایی تا دهم متوسطه با قریب به 600 شرکت‌کننده در این مسابقات ملی شرکت کرده بودند، در استان سمنان نیز یک عنوان برتر توسط همایون صائمی کسب کردند.

سرپرست علمی پژوهشی بسیج دانش‌آموزی شهرستان شاهرودخاطرنشان کرد: در این شهرستان نیز 27 دانش‌آموز در پایه‌های مختلف حائز رتبه شده و از سوی سازمان بسیج دانش‌آموزی تقدیر شدند.

عامری با اشاره به برگزاری مسابقه فرهنگی پیامکی در کنار این مسابقه علمی گفت: در مسابقه فرهنگی نیز 11 نفر از شرکت‌کنندگان موفق به دریافت هدیه شدند.

وی با بیان اینکه شاهرود هر ساله در مسابقات علمی بسیج دانش‌آموزی موفق به کسب مقام‌های کشوری و استانی می‌شود، افزود: امسال تنها یک دانش‌آموز از استان سمنان در کشور حائز رتبه شده که از دبستان طلایه‌داران شاهرود است و این نشان از استعداد دانش‌آموزان این خطه دارد که باید آن‌ها را پرورش داد.

سرپرست علمی پژوهشی بسیج دانش‌آموزی شهرستان شاهرود با بیان اینکه هدف از برگزاری آزمون علمی بسیج، رشد و شکوفایی علمی دانش‌آموزان و ایجاد رقابت علمی سالم است، بیان کرد: این مسابقات هر ساله با حضور گسترده دانش‌آموزان در سراسر کشور برگزار می‌شود و توانسته جای خود را در میان دانش‌آموزان باز کرده و هر ساله استقبال از این مسابقات بیشتر و جوایز نفیسی نیز به برترین‌های کشوری و استانی اهدا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار