معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران از برگزاری دوره آموزشی مجریان طرح های دریا استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۴۱۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲ 31 May 2015
مهران حسنی روز یکشنبه گفت: این دوره یک روزه در راستای ستاد اجرایی طرح های ساماندهی دریا با شرکت قریب به 70 نفر از مجریان طرح های استان مازندران برگزار می شود

وی افزود : آشنایی با قانون نظام صنفی ،آشنایی با ضوابط دینی و نظامی ،الگوهای رفتاری و نحوه برخورد با گردشگران ،آشنایی با ضوابط ایمنی و بهداشت ،شناسایی و پیشگیری از حوادث دریایی از جمله سرفصل هایی است که به ترتیب توسط کارشناسان اداره کل صنعت ،معدن و تجارت،فرماندهی نیروی انتظامی ،گردشگری ،دانشگاه علوم پزشکی و فرماندهی دریابانی ارایه می شود.

معاون گردشگری مازندران با اشاره به اهمیت آموزش در رشد و توسعه گردشگری و جذب گردشگر بیشتر افزود:در سال گذشته نیز طرح ملی توانمند سازی نیروی انسانی شاغل در بخش های مختلف گردشگری به طور فراگیر در ایران برگزار شد که مازندران رتبه اول را در نحوه برگزاری و حضور شرکت کنندگان در این دوره های آموزشی کسب کرد.

حسنی یادآور شد:در این طرح آموزش فراگیر یک هزار و 81 نفر از شاغلین در حوزه های مختلف خدمت رسانی به گردشگران چون رانندگان وسایل نقلیه عمومی ،نیروی انتظامی ،مدیران، راهنمایان و مدیران فنی دفاتر خدمات مسافرتی ،مدیران هتل ها و مجموعه های تفریحی و پذیرایی و به ویژه اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران آموزش دیدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میراث فرهنگی مازندران دوره آموزش یک روزه مجریان طرح های دریای سواحل مازندران روز 11 خرداد ماه در رستوران دنج واقع درکیلومتر 6 جاده آمل به محمود آباد برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار